:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
اصلاح طلبان در حال ارزیابی موقعیت خود و اقبال رای دهندگان به نامزدهای جریان اصلاحات

ماموریت مهرعلیزاده در استان های آذری زبان

محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، از روز دوشنبه در استان های مختلف آذری زبان کشور حضور خواهد یافت تا به بررسی وضعیت اصلاح طلبان در نقاط مختلف کشور و میزان رای جریان اصلاحات بپردازد....
کد خبر: ۱۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱


خبراقتصادی: محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، از روز دوشنبه در استان های مختلف آذری زبان کشور حضور خواهد یافت تا به بررسی وضعیت اصلاح طلبان در نقاط مختلف کشور و میزان رای جریان اصلاحات بپردازد.

به گزارش صراط نیوز، شنیده ها حاکی از آن است که برخلاف سایر کاندیداهای احتمالی جریان اصلاح طلبی، سفراستانی محسن مهرعلیزاده، نه برای تبلیغات انتخاباتی خود، بلکه با هدف ماموریتی از سوی سید محمد خاتمی برای ارزیابی وضعیت رای و فعالیت اصلاح طلبان انجام می شود.
به گزارش خبرنگارما، این سفرهای استانی که برای ارزیابی شرایط انتخابات صورت می گیرد از استان های آذری زبان کشور آغاز می شود.
از آن جا که مهرعلیزاده در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 به طور مستقل در انتخابات حضور یافت و در استان های آذری زبان، آرای بیش از 70 درصد شهرهای این استان ها را به خود اختصاص داد.
این بار و در انتخابات سال 92 ، مهرعلیزاده برای سنجش موقعیت اصلاح طلبان ماموریت یافته تا میزان اقبال مردم به کاندیدای جریان اصلاحات، را با آغاز سفر به استان های آذری زبان، ارزیابی کند.
محول شدن این ماموریت به مهرعلیزاده، و آغاز سفرها از استان های آذری زبان، فعالان و تحلیلگران سیاسی را به این باور می رساند که خاتمی به دنبال مناسب ترین گزینه برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات است و در صورت عدم حضور خود، حضور کاندیدایی چون مهرعلیزاده با سابقه رای آوری بالا را مناسب ارزیابی و او را ترغیب خواهد کرد تا در انتخابات ریاست جمهوری، به عنوان نامزد جریان اصلاحات، حضور یابد.
سکوت و فعالیت کم رنگ مهرعلیزاده در بین سه نفر منتخب نهایی جبهه اصلاحات، بیانگر نکاتی است که در آینده مسیر حضور اصلاح طلبان در انتخابات را روشن خواهد کرد...



نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر
|
Germany
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
0
3
فکر خوبی است آقای خاتمی می تواند با حمایت خود زمینه حضور نامزد اصلاح طلبان را فراهم کند حداقل مزیت این کار این است که اصلاح طلبان می توانند مباحث انتقادی وراهگشای کشور را در ایام انتخابات مطرح کنند.
مردم مشکل دارند و در ایام انتخابات باید عملکرد 8 سال گذشته ارزیابی شود و نقد شود تا راه 4 سال آینده بهتر از این باشد
مردم خسته شده اند اصلاح طلبان باید حضور بیشتری داشته باشند بی تفاوتی مشکلی را حل نمیکند....