:
كمينه:۲۱.۷۹°
بیشینه:۲۳.۹۹°
Updated in: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
Kelidar_AudioBook انتشار رایگان کتاب صوتی کلیدر

کلیدر؛ انتشار رایگان پادکست و کتاب صوتی کلیدر با صدای هنرمندان خوش صدای کشورمان و نویسنده کتاب

کتاب 10 جلدی کلیدر یکی از رمان ها و آثار ارزنده و مشهور ادبیات ایران نوشته محمد دولت آبادی، به همت گروهی از هنرمندان خوش صدای کشورمان از جمله آرمان سلطان زاده و حضور خود نویسنده، به صورت صوتی و گفت وگوی نقش های مختلف مطرح در کتاب، به صورت پادکست یا کتاب صوتی آماده شده است. این اثر ارزشمند که در پادکست ها و فایل های صوتی متعدد سال گذشته به بازار نشر آمده است در ابتدا با واریز وجه از سوی مردم با استقبال خوبی مورد توجه قرار گرفت. همچنین پس از مدتی با 50 درصد تخفیف در اختیار مخاطبان قرار گرفته و اکنون به صورت رایگان در کانال اختصاصی این کتاب منتشر شده است.
کد خبر: ۲۱۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱

کلیدر؛ انتشار رایگان پادکست و کتاب صوتی کلیدر با صدای هنرمندان خوش صدای کشورمان و نویسنده کتاباقتصاد گردان - کتاب 10 جلدی کلیدر یکی از رمان ها و آثار ارزنده و مشهور ادبیات ایران نوشته محمد دولت آبادی، به همت گروهی از هنرمندان خوش صدای کشورمان از جمله آرمان سلطان زاده و حضور خود نویسنده، به صورت صوتی و گفت وگوی نقش های مختلف مطرح در کتاب، به صورت پادکست یا کتاب صوتی آماده شده است. این اثر ارزشمند که در پادکست ها و فایل های صوتی متعدد سال گذشته به بازار نشر آمده است در ابتدا با واریز وجه از سوی مردم با استقبال خوبی مورد توجه قرار گرفت. همچنین پس از مدتی با 50 درصد تخفیف در اختیار مخاطبان قرار گرفته و اکنون به صورت رایگان در کانال اختصاصی این کتاب منتشر شده است.

از آنجا که این کتاب صوتی مورد استقبال بسیاری از مخاطبان و هنر دوستان و علاقه مندان به ادبیات و تاریخ ایران بوده است، گوش دادن و لذت بردن از آن را به مخاطبان گرامی توصیه می کنیم تا با موضوعات تاریخی، دغدغه ها و زندگی مردم و موضوعات سیاسی و نحوه برخورد با آنها در دهه های 1320 تا 1330 آشنا شوید.

برای دریافت فایل و دانلود پادکست ها به آدرس های زیر مراجعه فرمایید. در صفحه یوتوب نیز این کتاب صوتی قابل دریافت است. 

https://t.me/Kelidar_AudioBook

https://www.youtube.com/watch?v=zVX_tSXQ1l0

انتشار رایگان پادکست صوتی کتاب کلیدر با صدای هنرمندان مختلف و نویسنده کتاب

کلیدر؛ انتشار رایگان پادکست و کتاب صوتی کلیدر با صدای هنرمندان خوش صدای کشورمان و نویسنده کتاب

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دولت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
0
0
سلام واقعا لذت بردم در سفر، در جاده، جنگل، کوهستان، خانه، هنگام خواب، این داستان زیبا و گفت وگوهای ارزشمند را گوش دادم و لذت بردم بخصوص گفت وگوی ستار و پسر خان نادعلی را که ظاهرا دیوانه شده بود. نادعلی می گفت رعیت بدون خان چگونه می خواهد برنامه ریزی کند با کدام امکانات کشت کند و برداشت کند و ستار می گفت که ما فکر می کنیم دولت می تواند.... اما دولت در هیچ کشوری نتوانست با انباشت امکانات و زمین به رعیت کمک کند و رشد اقتصادی و تولید ورفاه کلی جامعه با دخالت دولت ها و توهم دولت سوسیالیستی در همه کشورهای جهان کاهش یافت. تا زمانی که نفع شخصی و گروهی نباشد کار تولید و اقتصاد پیش نمی رود سوسیالیست به روشی که بشر تجربه کرد نتیجه نداشت دولت و نهادهای مدنی و نهادها باید به صورت دولت رفاه و گسترش توزیع از تولید به مصرف، گسترش شبکه فروش و کاهش دست دلال ها و رانتخوارها و از بین بردن فساد ها، باید در خدمت رعیت و طبقه متوسط و فقیر باشد. دولت باید با تدبیر عمل کند نه اینکه دخالت کند و مالکیت خصوصی را از بین ببرد و همه چیز را به نام دولت مالک باشد مالکیت دولتی از مالکیت خان زیان بار تر بوده است در طول تاریخ. درس بزرگی کتاب کلیدر به ما داده و مشاهدات تاریخی امروز برای بشر بسیار ارزشمند است. جوانان باید در مطالعه سیاست و اقتصاد و تاریخ به این نکات توجه کنند....