:
كمينه:۱۹.۷۹°
بیشینه:۲۱.۹۹°
Updated in: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹

فراهم سازی مقدمات برای برگزاری بهینه نمایشگاه 26

نشست هماهنگی برای آماده سازی مقدمات برگزاری بهینه بیست و ششمین نمایشگاه فرش دستباف ایران در مرکز ملی فرش ایران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
اقتصادگردان_ به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، نشستی برای هماهنگی و تدوین برنامه های مرکز در نمایشگاه بیست و ششم با حضور رییس، مدیران و کارکنان مرکز ملی فرش ایران برگزار شد.

در ابتدای این نشست، گزارشی از برنامه های اصلی و جنبی هر معاونت و همچنین برنامه های مشترکی که با مشارکت معاونتها و حوزه های دیگر برگزار می شود ارایه شد و در ادامه رییس مرکز ملی فرش ایران نیز بر ضرورت تلاش همگانی همکاران برای برگزاری هر چه شایسته تر نمایشگاه فرش دستباف تاکید کرد.

بر اساس این گزارش در این جلسه، برگزاری هفتمین جشنواره فرش برتر، برپایی کارگاه های آموزشی، دعوت و پذیرش بازرگانان خارجی، حمایت از دانش آموختگان کارآفرین فرش، اختصاص فضا به دانشگاه های ارایه دهنده رشته فرش، برپایی فضای نمایش همنشینی فرش دستباف و دکوراسیون، نمایش فرایند تولید فرش دستباف، بخش ویژه برای آشنایی کودکان و نوجوانان با فرش دستباف و اطلاع رسانی و تبلیغات داخلی و خارجی نمایشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است بیست و ششمین نمایشگاه فرش دستباف ایران از یکم تا هفتم شهریور ماه 1396 در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.