معاون اعتبارات بانک ایران زمین بیان داشت: جلب رضایت مشتریان به همراه تکریم ارباب رجوع استراتژی اصلی و موثر بانک ایران زمین است.
اقتصادگردان- محمدرضا ادبی معاون اعتبارات به همراه رئیس اداره پیگیری و وصول مطالبات با
حضور در شعب استان اصفهان با همکاران شعب شیخ بهائی، هشت بهشت، شاهین شهر و
پل فلزی از نزدیک دیدار و گفتگو کردند.
وی با ابراز خرسندی از
دیدار همکاران، ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان را از اهم وظایف کارکنان
بانک عنوان کرد وگفت: جلب رضایت مشتریان استراتژی اصلی و موثر بانک ایران
زمین است و تمام تلاش بانک در راستای تکریم ارباب رجوع است.
ادبی در
ادامه با بیان ضرورت های شعبه پویا، وصول مطالبات را از اولویت های مهم
مسئولین شعب دانست وافزود: این مهم به جهت نقشی که در سود آوری و افزایش
منابع دارد مورد توجه قرار گرفته و با پیگیری های مداوم سبب کاهش مطالبات
بانک می شود.
در این دیدارها محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استان های
اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری معاون اعتبارات را همراهی می کرد
گزارش اقدامات انجام گرفته در استان را ارائه کرد.