:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
فروش نوروزی وتحویل فوری محصولات پرتقاضا

معاون بازاریابی وفروش ایران خودرو اعلام کرد: آغاز فروش نوروزی ایران خودرو

خبراقتصادی:به مناسبت سال جدید، محصولات پرتقاضای ایران خودرو با تحویل فوری به بازار خودرو عرضه می شوند.براساس برنامه فروش نوروزی پژو پارس ای.ال.ایكس، 206 تیپ 5 و سمند جزو خودروهایی خواهند بود كه چنانچه تحویل آن به سال آینده موكول شود مدل آنها 92 شماره گذاری می شوند.
کد خبر: ۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۵


عبدالله بابایی معاون بازاریابی وفروش ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسر كشور موظفند محصولات ایران خودرو را با نرخ مصوب كارخانه به بازار عرضه كنند.
وی افزود: براساس برنامه فروش نوروزی پژو پارس ای.ال.ایكس، 206 تیپ 5 و سمند جزو خودروهایی خواهند بود كه چنانچه تحویل آن به سال آینده موكول شود مدل آنها 92 شماره گذاری می شوند.
وی با اشاره به پیش فروش نوروزی ایران خودروافزود: پیش فروش نوروزی محصولات ایران خودرو شامل دو خودرو 206 تیپ 5 و پارس ای.ال.ایكس است كه تحویل آنها از 60 تا 90 روز خواهد بود.
وی خاطرنشان ساخت: امكان دریافت كارت طلایی و دستگاه رهیاب در این فروش به اختیار مشتری در هنگام ثبت نام وجود دارد.
بابایی تصریح كرد: چنانچه قیمت بیمه و مالیات بر ارزش افزوده افزایش یابد بر روی قیمت تجاری خودروهای ثبت نامی اعمال می شود. ضمن آنكه از سال آینده تمامی محصولات باید استاندارد یورو4 را دریافت كنند بنابراین بهای ما به التفاوت یورو2 به یورو4 برروی قیمت تمام شده محصولات مذكور اضافه خواهد شد.
وی خاطرنشان ساخت: برخی افزایش هزینه ها از جمله مالیات بر ارزش افزوده، شماره گذاری، بیمه شخص ثالث و اختلاف قیمت هزینه های استاندارد یورو2 به یورو4 از اختیار خودروسازان خارج است، لذا در حال حاضر نمی توان هزینه های مذكور را در قیمت نهایی محصولات در فروش مذكور محاسبه واعمال نمود. اما برآورد می شود حدو هفت درصد به قیمت های جاری در این فروش افزوده شود.