:
كمينه:۲۲.۶۲°
بیشینه:۲۲.۹۹°
Updated in: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۷

فروش و پيش فروش سايپا مانع افزايش قيمت ها شد

کد خبر: ۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۷
خبراقتصادی: قائم مقام معاونت بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا اعلام كرد: توليد و فروش محصولات سايپا بدون هرگونه افزايش قيمت انجام مي شود.
فرامرز طاهري در گفت و گو با سايپانيوز اظهار داشت: با وجود افزايش بسيار شديد هزينه هاي توليد و بهاي ارز، الزامات قانوني سازمان هاي مربوط، مشكلات مربوط به صنعت قطعه سازي و حاشيه ضرر برخي خودروها، شركت سايپا در راستاي سياست هاي دولت و جلوگيري از التهاب بازار و به منظور رضايت و پاسخ گويي نياز مشتريان و كنترل بازار، فروش محصولات خود را تا به حال بدون افزايش قيمت ادامه داده است.
وي افزود: در حالي كه التهاب هفته هاي اخير بازار خودروي كشور بر قيمت محصولات خودروسازان داخلي در بازار اثر گذاشته است، فروش محصولات سايپا به غير از موارد محدودي مانند بيمه، ماليات و عوارض، بدون افزايش قيمت ادامه مي يابد.
طاهري تاكيد كرد: ايجاد جو رواني از سوي سودجويان و دلالان مهم ترين عامل بروز التهاب چند هفته اخير در بازار خودروي كشور بود كه توليد و عرضه خودرو در گروه سايپا و اجراي طرح هاي فروش و پيش فروش مانع از افزايش قيمت محصولات اين شركت شده است.
قائم مقام معاونت بازاريابي و فروش سايپا در خاتمه گفت: از هموطنان عزيز مي خواهيم در صورتي كه عاملان فروش اين شركت به هر نحوي مبلغي مازاد بر قيمت هاي مصوب خودرو مطالبه كردند از طريق شماره تلفن هاي 5-44906841 به معاونت بازاريابي و فروش سايپا اعلام كرده تا در اسرع وقت با متخلفين برخورد لازم صورت گيرد.