:
كمينه:۱۷.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس:

ایران بزرگ در جامعه جهانی قابل حذف شدن نیست

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان این‌که امروز برای خیرمقدم گفتن به ایرباس نیامده‌ام، گفت: آنهایی که تا دیروز ما را تحریم کردند امروز با شکست مواجه شده‌اند و می‌بینیم ایران بزرگ هرگز قابل حذف نیست.
کد خبر: ۸۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸


اقتصادگردان
- کاظم جلالی در مراسم ورود اولین ایرباس نو به کشور در فرودگاه مهرآباد، اظهارداشت:  امروز نیامده‌ایم برای این‌که به ایرباس خیرمقدم بگوییم یا در شادی یک هواپیما شادمانی کنیم چراکه ملت ایران یک ملت بزرگی است و تاریخ ما نشان می‌دهد چه ملتی است.

وی با بیان این‌که حضور امروز ما برای به کرسی نشاندن حقانیت این ملت است،‌تصریح کرد:‌ آنهایی که تا دیروز ما را تحریم کردند امروز با شکست مواجه شده‌اند و می‌بینیم ایران بزرگ هرگز قابل حذف نیست. ایران بزرگتر از آن است که در جامعه جهانی نادیده گرفته شوند.

وی بیان کرد: این پیروزی متعلق به همه ملت ایران است و با دیده انصاف به آن نگاه کرد. امروز صنعت هوایی کشور باید نوسازی شود آنقدری که کشورهای همسایه از فرسوده بودن ناوگان هوایی ایران استفاده‌ها کردند.

جلالی یادآور شد: اگر مدعی مردم مداری هستیم و مدعی هستیم که مشکلات مردم اشتغال است باید فضای کشور را به سمت فضای امید،‌کار و تلاش ببریم.

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: امروز باید به کارافرین و صنعتگر و کشاورز امید داد و باید به سمت آینده خوب پیش برویم.