:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
باهدف تامین بخشی از نیازمندی های تخصصی بنگاه های اقتصادی دولتی و خصوصی ایران

رونمایی از تندر اپ اولین اپلیکیشن آی او اس و اندروید فرصت های کسب و کار مناقصه،مزایده و استعلام بها

تندر اپ اولین اپلیکیشن آی او اس و اندروید فرصت های کسب و کار مناقصه،مزایده استعلام بها با هدف تامین بخشی از نیازمندی های تخصصی بنگاه های اقتصادی دولتی و خصوصی ایران در عرصه اطلاع رسانی رونمایی شد
کد خبر: ۷۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
خبر اقتصادی

خبراقتصادی -  باهدف تامین بخشی از نیازمندی های تخصصی بنگاه های اقتصادی دولتی و خصوصی ایران در عرصه اطلاع رسانی ، اولین اپلیکیشن آی او اس و اندروید فرصت های کسب و کار مناقصه،مزایده استعلام بها با عنوان «تندر اپ» رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی ایران تندر،بعدازظهر چهارشنبه در آیین رونمایی از این نرم‌افزار مجری طرح گفت: اپلیکیشن Tender App به عنوان اولین اپلیکشن کاربردی تولید شده در زمینه اطلاع رسانی مناقصه ها و مزایده های ایران و کشورهای همسایه است.

مهندس کلاته تصریح کرد: با استفاده از این نرم‌افزار بسیاری از مشکلات بنگاه های اقتصادی در زمینه دریافت اطلاعات بروز و جامع فرصت های کسب و کارشان مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه، این نرم‌افزار در سیستم عامل اندروید و آی او اس و تمامی دستگاه‌هایی که از این سیستم عامل استفاده می‌کنند قابل اجرا است، اضافه کرد: بعد از تولید بیش از 30 پیش طرح و بررسی آن توسط اعضای تیم واحد فناوری اطلاعات ایران تندر در نهایت نسخه اولیه آن ارائه شده است.

مجری طرح تاکید کرد: «تندر اپ» اولین اپلیکیشن تولید شده در زمینه اطلاع رسانی مناقصه ها و مزایده های ایران و کشورهای همسایه است که پیش تر نسخه اندروید آن رونمایی شده بود.

وی با بیان اینکه نرم‌افزار تندر اپ پل ارتباطی بین مناقصه گزاران و مناقصه گران نیز خواهد بود، ادامه داد: صاحبان کسب و کار می توانند اطلاعات جامعی در خصوص فرصت های کاری موجود در زمینه فعالیت خود با فیلتر حوزه جغرافیایی مد نظر را توسط این نرم‌افزار دریافت کنند.

صاحبان کسب و کار می توانند با مراجعه به سایت اختصاصی تندر اپ به نشانی tenderapp.ir آخرین نسخه نرم افزار را با توجه به سیستم عامل گوشی همراه خود دانلود نمایند و اطلاعات و اخبار مربوط به مناقصه ها و مزایده های برگزارشده و یا در حال برگزاری را به صورت روزانه و به تفکیک زمینه فعالیت و حوزه جغرافیایی مورد نظر خود و به روش های متنوع دریافت نمایند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صاعقه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
0
1
سلام خسته نباشید خوب است ممنون