:
كمينه:۱۸.۷۳°
بیشینه:۱۹.۷۹°
Updated in: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
توسط شركت بازرگاني بانيان الكترونيك انجام شد؛

رونمايي از محصولات جديد كولرگازي ميديا Midea مدل ميشن در هتل اسپيناس پلاس

شركت بازرگاني بانيان الكترونيك، نماينده انحصاري كولرهاي گازي ميديا در ايران، روز سه شنبه 18 اسفند 94 در هتل اسپيناس پالاس در سعادت آباد تهران، در حضور نمايندگان مطبوعات و رسانه هاي گروهي كشور، سري جديد كولرهاي گازي ميديا با نام "ميشن" را معرفي و رونمايي كرد.
کد خبر: ۷۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
خبراقتصادي – شركت بازرگاني بانيان الكترونيك، نماينده انحصاري كولرهاي گازي ميديا در ايران، روز سه شنبه 18 اسفند 94 در هتل اسپيناس پالاس در سعادت آباد تهران، در حضور نمايندگان مطبوعات و رسانه هاي گروهي كشور، سري جديد كولرهاي گازي ميديا با نام "ميشن" را معرفي و رونمايي كرد. 

سري كولرهاي ميشن علاوه بر طراحي منحصر به فرد، براي اولين بار در ايران امكان كنترل هوشمند دستگاه توسط تلفن همراه را فراهم آورده است. همچنين براي نخستين بار ضمانت نامه سي شصت بانيان با 60 ماه ضمانت كمپرسور و 30 ماه ضمانت ساير قطعات، به عنوان برترين ضمانت نامه كولرهاي گازي در ايران اعلام شد. 
كولرهاي گازي ميديا در ايران با ضمانت سي شصت بانيان همراه با 5 متر كيت لوله رايگان و نصب رايگان محصول ارائه مي شود. 
با توجه به اهميت خدمات پس از فروش، بازرگاني بانيان الكترونيك با اختصاص واحد تخصصي خدمات پس از فروش با نام "بانيان سرويس الكترونيك” هم اكنون با بيش از 187 واحد خدمات پس از فروش در سراسر كشور و تامين به موقع قطعات و ملزومات كولرهاي گازي، همواره پشتيبان انتخاب مشتريان خود است. 
جشنواره كولرهاي گازي ميديا تا آخر شهريور 95 ادامه خواهد داشت و طي قرعه كشي به برنده جشنواره، يك دستگاه خودروي بي ام و  BMW مدل ايكس1 X1  هديه خواهد شد. 
هر خريدار مي تواند از طريق ارسال شماره سريال واحد بيروني كولرگازي ميديا به شماره پيام كوتاه 200061960 تا پايان شهريور 95 در جشنواره شركت نمايد. 

جرج جيا مدير ارشد فروش ميديا در خاورميانه در اين مراسم گفت: 80 درصد كولرهاي گازي در چين ساخته مي شود و سال گذشته ميديا با فروش 23 ميليارد دلار كولرگازي در بين شركت هاي جهان رتبه 436 را كسب كرد كه با توجه به ركود و بحران مالي جهان، فروش خوبي محسوب مي شود. 
وي افزود: ميديا مالكيت شركت هاي توليد كمپرسور و موتور و توليد قطعات را دارد و قادر به توليد كامل قطعات و مجموعه كولر و كمپرسور است. 
وي ادامه داد: بخش عمده اي از كولرهاي مربوط به المپيك برزيل توسط ميديا ساخته مي شود. از نظر مصرف انرژي نيز محصولات اين شركت كم مصرف است و باتوجه به بازار بزرگ ايران تصور مي كنيم كه بازار ايران بهترين محل و بازار براي اين شركت است. 

شهريار اميري مدير عامل شركت بازرگاني بانيان الكترونيك در پاسخ به پرسش خبراقتصادي در مورد ميزان مصرف انرژي و علاقه مردم ايران به كاهش مصرف، قيمت مناسب و پرتاب باد مناسب كولرها گفت: كولرهاي ميديا تا 60 درجه قابليت خنك كردن دارند ودماي محيط را مي توانند تا 60 درجه كاهش دهند. 
وي افزود: مدل ميشن امكان پرتاب باد  تا 25 متر را دارد و قيمت محصولات نيز قابل رقابت با مدل هاي مشابه بازار است زيرا با قيمت نامناسب هيچ برند و شركتي نمي تواند در بازار ايران محصول عرضه كند و لذا مطمئن باشيد كه قيمت اين محصول در حد مناسب و منطقي خواهد بود. 
وي ادامه داد: خدمات و سرويس محصولات نيز زير نظر شركت بانيان خواهد بود و تعهد داريم كه بهترين سرويس را به مشتريان خود ارائه دهيم.  


وي در مورد مصرف انرژي نيز گفت: مصرف برق كولرهاي گازي ميديا تا 60 درصد صرفه جويي انرژي دارد.
وي گفت: در خوزستان و مناطق جنوبي كشور، ميديا بين 3 برند معتبر و معروف و مشتري پسند است و در مناطق ديگر نيز بين 4 برند معتبر هستيم. 
وي با اشاره به عوارض 20 درصدي واردات كولر گفت: به خاطر هزينه حمل و نقل بالا و عوارض واردات، امكان صادرات و جابجايي كولر از ايران به ديگر كشورها وجود ندارد. 
وي در مورد فيلترهاي اين محصول نيز گفت: از سه نوع فيلتر براي تصفيه هوا، تهويه مطبوع، كاهش كربن، گرفتن ذرات معلق هوا و... در اين محصولات استفاده شده است. 
وي در مورد كنترل از راه دور اين محصولات نيز گفت: با نصب كيت روي كولر، و نرم افزار روي موبايل و از طريق اينتترنت و واي فاي، امكان روشن و خاموش كردن و خنك كردن محل مورد استفاده از تمام نقاط دنيا وجود دارد. 
وي افزود: مدل اكونومي و كم مصرف اين محصولات، سنسورهايي دارد كه پره هاي كولر را به سمتي كه افراد نشسته اند هدايت مي كند تا مصرف برق كاهش يابد و باد مستقيم به افراد داخل اتاق هدايت شود. 
مدل اينورتر  INVERTER با سنسور حركت انسان را كنترل مي كند و مدل ميشن پرچمدار محصولات ميديا است. 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۲
محمد حسن رایزن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
0
1
سلام.در بوشهر زندگی میکنم.نمایندگی ی که محصولات شما رو مثلا کولرهای9000و 12000داشته باشه.و با ضمانت وجود داره؟و قیمت هاش چقدره؟اینجا تمام کالاها قاچاقو بی کیفیت هستند
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
0
3
سلام به چه طریق میشه کنترلر تلفن هوشمند و یا همون وای فای اون را راه اندازی کرد
رضا م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
0
0
توي استان بوشهر فقط نمايندگي ر رو ميشناسم كه ازش خريد كردم گناوه است، ولي نصب رايگان نميكنه ، اينو بايد يه جوري به گوش شركت بانيان برسونم، ١٥٠ هزار واس نصب گرفت!
پاسخ ها
سیامک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
با سلام و درود
به اطلاع می رسد با توجه به اینکه بازرگانی بانیان الکترونیک گارانتی کولرهای گازی میدیا را با دو نوع با نصب و بدون نصب رایگان ارائه می دهد، دستگاه شما قطعا دارای گارانتی قرمز رنگ (بدون نصب) می باشد که البته کولرهای دارای این نوع گارانتی دارای قیمت مصرف کننده پایینتری نسبت به گارانتی آبی رنگ (با نصب رایگان) می باشد. ولی هر دو نوع گارانتی دارای خدمات پس از فروش رسمی با پشتیبانی بانیان سرویس الکترونیک عرضه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن مرکز تماس مشتری که بر روی کارت گارانتی درج شده تماس حاصل فرمایید. متشکرم
دلير كرمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
1
سلام من ازمريوان
درخواست نمايندگي سرويس دارم با اين كار فروش را دو برابر كنيم ممنونم
سیروس مبین فر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
0
درخواست همکاری درزمینه نصب وسرویس محصولات ان شرکت درسطح شهرستان ارومیه باتشکر
مید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
0
0
چرا کولر گازی در دو مدل،،باحرفk /در آخر وبدون حرفk وجود داره ،به عنوان مثال مدلmissn-30c3_
علي رزمخواه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
0
0
بسلام وعرض خسته نباشيد
اينجانب مديريت خدمات فني ايران زمين تقاضاي درخواست نمايندكي خدمات بس ازفروش محصول مديا رادرشهر بندرعباس دارم-..........
باتشكر
محمد خیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
0
0
با سلام جهت همکاری برای فروش محصولات مدیا در ضمینه لوازم خانگی هستم از اصفهان
محمد خیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
0
0
با سلام جهت همکاری برای فروش محصولات مدیا در ضمینه لوازم خانگی هستم از اصفهان
رضا بذرافشان
|
France
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
0
0
سلام .درخاست نمایندگی فروش و نصب میخاستم


rezabazrafshan4113@gmail.com
حسین خواجه نوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
متاسفانه هر چه در گوگل جستجو کردم آدرس و نشانی از نمایشگاه مرکزی این شرکت معظم ندیدم.
اگر وجود دارد لطفا اطلاع رسانی فرمائید