:
كمينه:۱۷.۷۹°
بیشینه:۲۲.۹۹°
Updated in: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱
مدیرعامل بانک سرمایه اعلام کرد: توسعه کیوسک های الکترونیک بانک سرمایه

افزایش تعداد اعضای باشگاه سرمایه ایرانیان به 15 میلیون نفر، برگزاري مراسم روز خبر نگار در بانك سرمايه + گزارش تصويري

خیرالله بیرانوند مدیرعامل بانک سرمایه در مراسمي که مناسبت روز خبرنگار وبا حضور گروه زیادی از خبرنگاران و مدیران رسانه های گروهی و صاحب‌نظران و فعالان برجسته تشکل‌های روابط عمومی کشور برگزار شد از رسیدن تعداد اعضای باشگاه سرمایه ایرانیان به 15 میلیون نفر تا چند ماه دیگر خبر داد و گفت: این باشگاه با صدور یک میلیون و 700 هزار تک کارت مخصوص فرهنگیان کار خود را شروع کرده است.
کد خبر: ۵۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰

خبر اقتصادی - خیرالله بیرانوند با بیان این نکته که در فاز بعد  برای 13 میلیون دانش آموز نیز کارت نشاط صادر خواهد شد، یادآور شد: این باشگاه تا چند ماه آینده بالغ بر 15 میلیون عضو خواهد داشت ضمن این که صندوق رفاه دانشجویی هم در شرف عضویت در باشگاه است و به تدریج جامعه دانشگاهی هم به عضویت این باشگاه درخواهند آمد.

 به گزارش خبر اقتصادي ، به گفته بيرانوند تولیدکنندگان کالاها و خدمات هم در حال پیوستن به باشگاه سرمایه ایرانیان هستند.
وي تاکید کرد: با طرح جدید بانک سرمایه، این بانک خرید و فروش کالا و خدمات را تضمین خواهد کرد به گونه ای که هم به خریدار و هم فروشنده بابت خرید و فروش، اطمینان خاطر داده خواهد شد. به عبارت دیگر خرید و فروش اینترنتی در بستر امن بانکداری الکترونیک بانک سرمایه امکان پذیر خواهد بود.

مدیرعامل بانک سرمایه از انعقاد تفاهمنامه بین این بانک و مجمع خیران مدرسه ساز برای انجام امور بانکی و مالی این تشکل خبر داد و گفت: بانک سرمایه به عنوان یک بانک خصوصی بزرگ که سهامداران آن فرهنگیان هستند سعی دارد تا با استفاده از پتانسیل های وزارت آموزش و پرورش، کمک شایانی به تامین بخشی از هزینه های واحدهای آموزشی کند.

وی با اشاره به توسعه کیوسک های الکترونیک بانک سرمایه با نام ستاره سرمایه در محل های آموزشی نظیر دبیرستان ها تصریح کرد:  بخشی از درآمد این کیوسک ها در اختیار مراکز آموزشی قرار خواهد گرفت تا صرف تامین هزینه های جاری این واحدها شود.

بیرانوند رسانه ها را یار دوازدهم نظام بانکی خواند و اظهار داشت: رسانه ها یاری رسان بانک ها در پیشبرد اهداف نظام و رشد، توسعه سرمایه گذاری و اشتغال در کشور هستند.

وی با بیان این نکته که اجرای هیچ طرح ملی بدون فرهنگ سازی امکان ندارد، خاطرنشان کرد: باید افکار عمومی برای پذیرش یک طرح ملی اقناع شود تا آن طرح به موفقیت برسد در غیراین صورت چنانچه یک طرح با آب طلا هم نوشته شود و ساعت ها نیز روی آن کار کارشناسی صورت بگیرد، در اجرا ابتر خواهد ماند.

به گفته وی، موفقیت های نظام بانکی نتیجه فرهنگ سازی رسانه ها و فراهم ساختن شرایط جامعه از سوی آنها است.
گفتنی است در ادامه این مراسم از خبرنگاران اقتصادی رسانه های گروهی کشور با اهدای لوح یادبود از سوی مدیرعامل بانک سرمایه تجلیل شد .

عكسها: حجت سپهوند