:
كمينه:۱۶.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱
«طرح اميد سرمايه» به منظور حمايت از بيماران معلول ذهني توسط بانك سرمايه كليد خواهد خورد

بازدید مدیر عامل بانک سرمایه از مجتمع توانبخشي امام علی + تصاویر

مدير عامل بانك سرمايه در حاشيه بازديد از مجتمع توانبخشي امام علي(ع) اظهار داشت: به منظور حمايت از ساخت مجموعه و ساختمان جديد و در دست احداث اين مؤسسه جهت نگهداري و مداواي بيماران معلول ذهني، «طرح اميد سرمايه» توسط بانك سرمايه كليد خواهد خورد.
کد خبر: ۵۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳





خبراقتصادی -
خيراله بيرانوند تصريح كرد: مردم عزيزمان در سراسر كشور مي توانند با مشاركت در «طرح اميد سرمايه» وجوه خود را به حساب مجتمع مذكور نزد بانك سرمايه واريز نمايند.


وي افزود: به منظور سهولت در واريز وجوه، خيرين مي­توانند با استفاده از شماره كارت مجازي اين مجتمع، بدون مراجعه حضوري به شعب بانك سرمايه، وجوه خود را به صورت غيرحضوري واريز نمايند.


مدير عامل بانك سرمايه اظهار داشت: بانك سرمايه آمادگي دارد تا در اين طرح به نيابت از خيرين محترم، مبالغ مورد نظر ايشان را به طور يكجا به حساب مؤسسه نزد بانك واريز و به اقساط از خيرين دريافت نمايد.


وي با بيان اين كه سپرده­گذاران محترم بانك نيز در صورت تمايل مي­توانند در اين امر خير شركت نمايند، اظهار داشت: بانك سرمايه اين آمادگي را دارد تا در صورت تمايل و درخواست سپرده­گذاران، بخشي از سود سپرده آنان را در مقاطع ماهانه به حساب مجتمع توانبخشي امام علي(ع) نزد بانك سرمايه واريز نمايد.


همچنين در اين بازديد كه به مناسبت سالروز ولادت باسعادت امام علي(ع) توسط مدير عامل بانك سرمايه و جمعي از مسئولان اين بانك صورت پذيرفت، ضمن عيادت از بيماران مجتمع امام علي(ع) و بررسي مشكلات آنان، از كاركنان و پرستاران تقدير به عمل آمد.




عکس : حجت سپهوند