:
كمينه:۲۲.۶۲°
بیشینه:۲۲.۹۹°
Updated in: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
تعداد نظرات: ۴۱ نظر

قیمت انواع خودرو روز شنبه 7 بهمن 1391/11/7

قیمت انواع خودرو روز شنبه 7 بهمن 1391/11/7
کد خبر: ۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۰


قیمت رسمی خودروهای تولید داخل در بازار و نمایندگی های فروش

قیمت کارخانه

قیمت بازار / تومان

نام خودرو 

کارخانه  

۸٫۷۳۸٫۰۰۰۹٫۲۰۰٫۰۰۰وانت باردو ایران خودرو
۹٫۴۱۰٫۰۰۰۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰(cop) وانت باردو .سپر جدید 
۹٫۹۶۰٫۰۰۰۱۰٫۷۰۰٫۰۰۰وانت باردو دوگانه سوز 
۱۰٫۷۵۰٫۰۰۰۱۱٫۴۰۰٫۰۰۰(cop) وانت باردو .سپر جدید.دوگانه سوز 
۱۷٫۰۰۰٫۰۰۰پژو روآ سال / دوگانه سوز 
۱۷٫۴۸۴٫۰۰۰۲۱٫۰۰۰٫۰۰۰SE سمند 
۲۱٫۹۴۰٫۰۰۰۲۳٫۵۰۰٫۰۰۰سمند ال ایکس دوگانه سوز با ایربگ 
۲۰٫۲۳۰٫۰۰۰۲۲٫۵۰۰٫۰۰۰سمند ال ایکس / ایربگ راننده / کروز کنترل 
۲۲٫۳۰۵٫۰۰۰ELX سورن 
۲۵٫۶۳۰٫۰۰۰۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰    با موتور ای اف ۷ELX سورن 
۲۱٫۳۷۰٫۰۰۰۲۳٫۱۰۰٫۰۰۰ بدون مالتی پلکسEF7 سمند 
۲۱٫۸۹۰٫۰۰۰۲۳٫۵۰۰٫۰۰۰EF7 سمند مالتی پلکس 
۲۲٫۹۰۰٫۰۰۰۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰EF7 سمند پایه گازسوز 
توقف فروشسمند سریر 
۱۸٫۳۱۱٫۰۰۰۲۱٫۵۰۰٫۰۰۰GLX 405 
19.548.00023.000.000405 GLX / دوگانه سوز 
۱۸٫۶۶۹٫۰۰۰۲۴٫۲۰۰٫۰۰۰۴۰۵ SLX / TU5 
24.092.00033.700.000پژو پارس معمولی / دوگانه سوز 
پژو پارس سال / دوگانه سوز 
۲۲٫۹۷۰٫۰۰۰۳۲٫۵۰۰٫۰۰۰پژو پارس سال 
۲۳٫۸۵۰٫۰۰۰۳۴٫۰۰۰٫۰۰۰LX TU5 پارس 
۲۷٫۵۴۰٫۰۰۰۳۸٫۲۰۰٫۰۰۰پارس ای ال ایکس 
۲۷٫۸۱۰٫۰۰۰۳۹٫۱۰۰٫۰۰۰پارس ای ال ایکس لیمیتد / فول 
۲۶٫۴۴۴٫۰۰۰۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰TU5 پژو پارس سال / اتوماتیک 
۱۹٫۴۲۴٫۰۰۰۳۴٫۰۰۰٫۰۰۰۲۰۶ . تیپ ۲ 
توقف فروش۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰۲۰۶ . تیپ ۳ 
۲۱٫۸۵۸٫۰۰۰۳۸٫۰۰۰٫۰۰۰۲۰۶ . تیپ ۵ 
۲۴٫۹۷۰٫۰۰۰۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰۲۰۶ . تیپ ۶ 
۱۹٫۸۷۵٫۰۰۰۳۳٫۰۰۰٫۰۰۰صندوق دار . ۲۰۶ /V20 
22.690.00038.000.000206 . صندوق دار /V8 
توقف فروش۳۴٫۰۰۰٫۰۰۰۲۰۶ . صندوق دار /V1 
22.818.00035.500.000206 صندوق دار  . گازسوز /V2 
26.970.00047.200.000206 صندوق دار  . اتوماتیک /V9 
توقف فروشV4 . 206 / پایه گاز سوز 
۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰۹۸٫۰۰۰٫۰۰۰سوزوکی ویتارا اتومات کلاس ۵ 
توقف فروش۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰سوزوکی ویتارا دنده ای کلاس ۵ 
۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰۱۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰سوزوکی ویتارا اتومات کلاس ۸ 
۶۹٫۱۵۰٫۰۰۰۹۶٫۰۰۰٫۰۰۰سوزوکی ویتارا دنده ای کلاس ۸ 
۲۷٫۳۲۰٫۰۰۰۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰پژو ۲۰۷ اتوماتیک 
۲۴٫۱۶۰٫۰۰۰۴۳٫۰۰۰٫۰۰۰پژو ۲۰۷  دنده ای 
۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰( TU5 ) 1.6 رانا 
( EF7 ) 1.7 رانا 
۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰فوتون وانت دیزلی 
۱۹٫۳۰۰٫۰۰۰۲۹٫۵۰۰٫۰۰۰ تندر ۹۰ E1 
   تندر ۹۰ E1 / دوگانه سوز 
۲۱٫۵۰۰٫۰۰۰۳۳٫۵۰۰٫۰۰۰  تندر ۹۰ E2 
  تندر ۹۰ E2 / دوگانه سوز 
توقف فروش۸۶٫۰۰۰٫۰۰۰پژو ۴۰۷ فول آپشن ۲۰۱۱ 
۹۲٫۹۰۰٫۰۰۰۱۰۴٫۰۰۰٫۰۰۰سوزوکی کیزاشی دنده معمولی . نیمه فول 
۱۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰سوزوکی کیزاشی اتومات فول 
۹۵٫۹۰۰٫۰۰۰۱۱۳٫۰۰۰٫۰۰۰سوزوکی کیزاشی اتومات نیمه فول 
۱۲٫۶۵۰٫۰۰۰۱۳۲ EX .پراید سایپا
۱۲٫۲۵۰٫۰۰۰۱۳۲ LE .پراید 
۱۲٫۰۶۰٫۰۰۰۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰۱۳۲ SX .پراید 
۱۲٫۳۰۰٫۰۰۰۱۳۲ SX .پراید ایربگ دار 
۱۳٫۱۳۰٫۰۰۰۱۵٫۸۰۰٫۰۰۰۱۳۲ SL .پراید گازسوز 
۱۱٫۶۶۰٫۰۰۰۱۴٫۵۰۰٫۰۰۰۱۳۲ SL .پراید 
۱۱٫۹۲۰٫۰۰۰۱۴۱ EX .پراید 
۱۱٫۵۲۰٫۰۰۰۱۴۱ LE.پراید 
۱۱٫۳۳۰٫۰۰۰۱۴۱ SX.پراید 
۱۰٫۹۳۰٫۰۰۰۱۴۱ SL.پراید 
۱۲٫۷۷۰٫۰۰۰۱۶٫۵۰۰٫۰۰۰۱۱۱ EX .پراید 
۱۲٫۳۷۰٫۰۰۰۱۱۱ LE .پراید 
۱۲٫۱۸۰٫۰۰۰۱۶٫۰۰۰٫۰۰۰۱۱۱ SX .پراید 
۱۱٫۷۸۰٫۰۰۰۱۵٫۸۰۰٫۰۰۰۱۱۱ SL .پراید 
۱۲٫۱۵۰٫۰۰۰۱۳۱ SL .پراید ایربگ دار 
۱۳٫۰۱۰٫۰۰۰۱۶٫۵۰۰٫۰۰۰۱۳۱ SL .پراید گازسوز 
۱۴٫۷۰۰٫۰۰۰۱۷٫۰۰۰٫۰۰۰پراید ۱۳۱ موتور اچ پی – پایه گازسوز 
۱۱٫۵۴۰٫۰۰۰۱۳٫۷۰۰٫۰۰۰۱۳۱ SL .پراید 
۱۱٫۹۴۰٫۰۰۰۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰۱۳۱ SX .پراید 
۱۲٫۱۳۰٫۰۰۰۱۳٫۵۰۰٫۰۰۰۱۳۱ LE .پراید 
۱۲٫۵۳۰٫۰۰۰۱۴٫۶۰۰٫۰۰۰۱۳۱ EX .پراید 
۱۴٫۳۲۰٫۰۰۰۱۷٫۳۰۰٫۰۰۰SL تیبا 
۱۷٫۹۰۰٫۰۰۰EX تیبا 
۱۴٫۵۵۰٫۰۰۰۱۸٫۲۰۰٫۰۰۰LX تیبا 
۱۵٫۴۳۰٫۰۰۰۱۹٫۰۰۰٫۰۰۰SX تیبا فول 
۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریو / ای بی اس / آپشنال 
توقف فروش۳۹٫۰۰۰٫۰۰۰ریو اتوماتیک 
۱۷٫۱۶۰٫۰۰۰۱۹٫۵۰۰٫۰۰۰وانت نیسان . ای بی اس . تاخوگراف 
۱۸٫۹۶۰٫۰۰۰۲۱٫۶۰۰٫۰۰۰وانت نیسان دوگانه سوز/ تاخوگراف 
۲۱٫۹۶۰٫۰۰۰۲۴٫۰۰۰٫۰۰۰وانت نیسان دیزل. ای بی اس . کولر 
توقف فروش۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰سیتروئن زانتیا  . مشابه صفر . ۸۹ 
پیکاپ تک کابین اتاق جدید 
۶۵٫۰۰۰٫۰۰۰۸۰٫۵۰۰٫۰۰۰پیکاپ دوکابین .اتاق جدید 
۱۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰  ۲۰۱۱ جدید C5 
157.000.000192.000.000مورانو ۲۰۱۲ پارس خودرو
۱۰۹٫۰۰۰٫۰۰۰۱۲۸٫۰۰۰٫۰۰۰HIGH نیسان تینا / فول 
۱۰۳٫۰۰۰٫۰۰۰۱۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰MID / نیسان تینا 
۹۱٫۰۰۰٫۰۰۰  HIGH نیسان قشقایی 
     MID نیسان قشقایی 
۶۵٫۰۰۰٫۰۰۰سرانزا 
۹۴٫۰۰۰٫۰۰۰ماکسیما اتوماتیک . بهترین رنگ 
۸۵٫۰۵۰٫۰۰۰۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ماکسیما اتوماتیک / سیستم مولتی 
۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰ماکسیما معمولی . بهترین رنگ 
۵۷٫۵۸۰٫۰۰۰۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰مگان ۲۰۰۰ اتومات / نیمه فول 
۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰مگان ۲۰۰۰ فول آپشنال 
۶۷٫۰۰۰٫۰۰۰مگان ۲۰۰۰ دنده ای 
۶۱٫۰۰۰٫۰۰۰ مگان ۱۶۰۰ / فول 
۵۹٫۰۰۰٫۰۰۰مگان ۱۶۰۰ / نیمه فول 
۳۶٫۵۰۰٫۰۰۰تندر ۹۰ . دوگانه سوز E2 
34.000.000تندر ۹۰ . بنزینی / یورو ۴ E2 
23.067.00038.500.000پارس تندر . اتاق جدید 
تندر ۹۰ . دوگانه سوز E1 
30.000.000تندر ۹۰ . یورو ۴ E1 
74.000.000هیوندای آوانته اتوماتیک کرمان خودرو
۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰هیوندای آوانته معمولی 
۴۷٫۰۰۰٫۰۰۰هیوندای ورنا اتوماتیک 
۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰هیوندای ورنا معمولی 
۲۳٫۰۰۰٫۰۰۰لیفان ۵۲۰ 
۲۷٫۰۰۰٫۰۰۰لیفان ۵۲۰ آی 
۲۴٫۱۶۵٫۰۰۰۳۴٫۰۰۰٫۰۰۰لیفان ۶۲۰ 
۳۷٫۲۰۰٫۰۰۰۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰۱۸۰۰cc /لیفان تلنت ۶۲۰ 
۲۷٫۶۰۰٫۰۰۰۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰جک توجوی هاچ بک 
۲۸٫۸۰۰٫۰۰۰۳۱٫۰۰۰٫۰۰۰جک توجوی صندوقدار 
۷۳٫۰۰۰٫۰۰۰X60 
14.200.000لوبو 
۸۴٫۵۰۰٫۰۰۰مزدا۳ / تیپ ۱ صندوق دار گروه بهمن
۸۷٫۰۰۰٫۰۰۰مزدا۳ / تیپ ۲ صندوق دار 
۹۵٫۰۰۰٫۰۰۰مزدا۳ / تیپ ۳ صندوق دار 
۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰مزدا۳ / تیپ ۱ هاچ بک 
۹۸٫۰۰۰٫۰۰۰مزدا۳ / تیپ ۳ هاچ بک 
۹۵٫۶۶۰٫۰۰۰۱۰۲٫۰۰۰٫۰۰۰مزدا۳ / صندوقدار  . تیپ ۴ / آپشن جدید 
توقف فروش۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰مزدا۳ قدیم تیپ ۳٫مشابه صفر .۸۹ 
۶۲٫۰۰۰٫۰۰۰مزدا ۲ فول 
۲۳٫۵۰۰٫۰۰۰وانت مزدا تک کابین 
۲۴٫۵۰۰٫۰۰۰وانت مزدا تک کابین دوگانه سوز 
۲۵٫۸۰۰٫۰۰۰وانت مزدا ۲ کابین 
۲۷٫۰۰۰٫۰۰۰وانت مزدا ۲ کابین دوگانه سوز 
به زودی اتوماتیک /B50 
 FAW ون دوگانه سوز 
۵۵٫۰۰۰٫۰۰۰۶۴٫۰۰۰٫۰۰۰ایسوزو ۲٫۵ تن 
۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰۷۸٫۰۰۰٫۰۰۰ایسوزو ۶ تن 
۷۸٫۰۰۰٫۰۰۰۸۸٫۰۰۰٫۰۰۰ایسوزو ۸ تن 
۷۳٫۰۰۰٫۰۰۰۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰مینی بوس ۲۰ نفره سحر 
۱۹۴٫۰۰۰٫۰۰۰۲۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰FVR کامیون ۱۸ تن 
 BMC کشنده جفت محور 
  BMC شاسی کمپرسی و میکسر 
FAW 420 کشنده دو محور 
۳۹٫۰۰۰٫۰۰۰وانت کاپرا تک کابین 
۵۹٫۰۰۰٫۰۰۰وانت کاپرا دوکابین – تک دیفرانسیل 
۶۵٫۰۰۰٫۰۰۰وانت کاپرا دوکابین – دو دیفرانسیل 
۱۲٫۳۹۰٫۰۰۰۱۵٫۵۰۰٫۰۰۰MVM 110 /سه سیلندر مدیران خودرو
۱۳٫۶۸۵٫۰۰۰۱۷٫۰۰۰٫۰۰۰MVM 110/ چهار سیلندر 
۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰MVM 110/ چهارسیلندر اتوماتیک 
۳۷٫۰۰۰٫۰۰۰آپشن دار / MVM 530 
28.320.00035.400.000 MVM 530 
توقف فروش۳۹٫۰۰۰٫۰۰۰MVM 315 
21.000.000چری ویانا 
۴۱٫۶۴۰٫۰۰۰۵۴٫۰۰۰٫۰۰۰X33 _ تیگو 
۳۳٫۸۴۰٫۰۰۰۴۱٫۵۰۰٫۰۰۰ELITE – ولیکس سی ۳۰٫ دنده معمولی راین
۳۱٫۳۲۰٫۰۰۰۳۹٫۰۰۰٫۰۰۰Luxury – ولیکس سی ۳۰٫ دنده معمولی 
۳۹٫۶۰۰٫۰۰۰۴۸٫۰۰۰٫۰۰۰ELITE – ولیکس سی ۳۰٫ اتوماتیک 
۳۶٫۴۹۳٫۰۰۰۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰Luxury – ولیکس سی ۳۰٫ اتوماتیک 
۵۵٫۰۰۰٫۰۰گریت وال – وینگل 
 
قیمت رسمی خودروهای وارداتی در بازار و نمایندگی های فروش

قیمت نمایندگی

قیمت بازار ( تومان )

نام خودرو کارخانه تولید کننده
آسان موتور۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰سوناتا اتاق قدیم . فول کامل ۲۰۱۰ Hyundai
139.000.000سوناتا.۲۰۱۳٫فول ترین آپشن 
۱۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ سوناتا ۲۰۱۳ / ۲ ایربگ 
۳۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰سنتنیال ۲۰۱۳/ ایکاس ۴ نفره 
۳۱۸٫۰۰۰٫۰۰۰سنتنیال ۲۰۱۳ / ایکاس ۵ نفره 
۱۰۲٫۰۰۰٫۰۰۰آزرا ۲۰۱۰  / مشابه صفر 
۱۳۷٫۰۰۰٫۰۰۰آزرا ۲۰۱۱  / صفر 
۱۷۷٫۰۰۰٫۰۰۰آزرا جدید فول با رادار / ۲۰۱۳/ گرنجور 
۱۵۵٫۰۰۰٫۰۰۰آزرا جدید/نیمه فول/ گرنجور 
۱۶۵٫۰۰۰٫۰۰۰جنسیس ۲۰۱۱ 
۲۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰VIP / جنسیس/۲۰۱۳/ اتاق جدید 
۱۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰جنسیس کوپه 
۱۶۹٫۰۰۰٫۰۰۰جنسیس کوپه . اتاق جدید .۲۰۱۳ 
۶۶٫۰۰۰٫۰۰۰هیوندای کوپه / فول ۳ آمپر / مشابه صفر ۲۰۰۹ 
۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰i30 هیوندای 
۶۷٫۰۰۰٫۰۰۰i20 هیوندای 
۹۵٫۰۰۰٫۰۰۰توسان. مشابه صفر. ۲۰۱۰ 
۱۵۳٫۰۰۰٫۰۰۰    فول ۱۰ ایربگ. ( ix35 ) 2013. توسان 
۱۳۳٫۰۰۰٫۰۰۰ فول ۲ ایربگ. ( ix35 ) 2013. توسان 
۲۰۴٫۰۰۰٫۰۰۰  فول کامل. ( ix55 ) 2013.وراکروز 
۱۵۸٫۰۰۰٫۰۰۰سانتافه . فول کامل/ ۲۰۱۲ 
۲۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰سانتافه . فول کامل. پاناروما / ۲۰۱۳ 
۱۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰H1 ون هفت نفره 
ایرتویاVXR.V8 لندکروز Toyota
250.000.000GXR.V6 لندکروز 
۲۳۷٫۹۰۰٫۰۰۰۲۹۵٫۰۰۰٫۰۰۰GXR NEW لندکروز ۲۰۱۳ . سپربلند 
۲۸۸٫۰۰۰٫۰۰۰GXR NEW لندکروز ۲۰۱۳ . سپرکوتاه 
۱۶۹٫۵۰۰٫۰۰۰۲۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰اف جی کروز . ۲۰۱۳ 
۱۴۹٫۹۰۰٫۰۰۰۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰فورچونر / وی ایکس / اتاق جدید 
۱۳۶٫۹۰۰٫۰۰۰۱۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰روفور 
راو . سفارشی 
۱۵۷٫۹۰۰٫۰۰۰۱۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰پرادو .جی ایکس ۲ در آفرود / فول ۹ ایربگ 
۱۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰پرادو .جی ایکس ۲ در آفرود / فول ۲ ایربگ 
۲۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰پرادو .جی ایکس ۴ درآفرود / فول 
۲۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰پرادو .جی ایکس ۴ در آنرود 
۱۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰پرادو .وی ایکس ۲ در 
۲۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰پرادو .وی ایکس ۴ در آفرود / ۲ ایربگ 
۱۸۷٫۹۰۰٫۰۰۰۲۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰پرادو .وی ایکس ۴ در آنرود 
۱۰۹٫۹۰۰٫۰۰۰۱۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰هایلوکس دوکابین بلند 
۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰هایلوکس دوکابین کوتاه 
۱۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰آریون ۲۰۱۱ 
۱۳۹٫۹۰۰٫۰۰۰۱۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰آریون. اتاق جدید گراند .۲۰۱۳ 
۱۶۷٫۰۰۰٫۰۰۰آریون. اتاق جدید اس ای .۲۰۱۳ 
۱۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰GLXکمری نیمه فول ۲۰۱۲ 
۱۰۴٫۹۰۰٫۰۰۰۱۳۴٫۰۰۰٫۰۰۰GLXکمری فول ۲۰۱۲ 
۱۱۳٫۹۰۰٫۰۰۰۱۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰GLX . 2013 کمری اتاق جدید 
۱۴۶٫۰۰۰٫۰۰۰SE . 2013 کمری اتاق جدید 
۷۸٫۰۰۰٫۰۰۰( یاریس هاچ بک ( اتاق جدید 
۷۷٫۰۰۰٫۰۰۰یاریس صندوق دار 
۸۲٫۹۰۰٫۰۰۰۹۶٫۰۰۰٫۰۰۰XLI کرولا 
ون پریوی 
۸۶٫۵۰۰٫۰۰۰ون هایس 
اطلس خودرو۱۹۳٫۰۰۰٫۰۰۰ تیپ ۸ / V8 موهاوی Kia Motors
175.000.000 V6 موهاوی 
۱۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰کادنزا. ۲۰۱۳ . فول آپشنال 
۱۵۶٫۰۰۰٫۰۰۰کادنزا . ۲ ایربگ 
۱۷۲٫۰۰۰٫۰۰۰سورنتو اتاق جدید تیپ ۸ . ۲۰۱۳ 
۸۵٫۰۰۰٫۰۰۰اسپورتیج . مشابه صفر . ۲۰۱۰ 
۱۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰اسپورتیج جدید/ ۲۰۱۳ / فول ترین آپشن ۲٫۰ 
۱۴۱٫۰۰۰٫۰۰۰اسپورتیج جدید/ ۲۰۱۳ / ۲ ایربگ ۲٫۴ 
۱۵۵٫۰۰۰٫۰۰۰اسپورتیج جدید/ ۲۰۱۳ / ۱۰ ایربگ ۲٫۴ 
۹۵٫۰۰۰٫۰۰۰اپیروس . مشابه صفر .  ۲۰۱۰ 
۸۵٫۰۰۰٫۰۰۰اپتیما . مشابه صفر . ۲۰۱۰ 
۱۳۹٫۰۰۰٫۰۰۰اپتیما. ۲۰۱۳ . ۱۰ ایربگ 
۱۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰اپتیما. ۲ ایربگ . ۲۰۱۳ 
۸۸٫۰۰۰٫۰۰۰سراتو کوپه ۱۶۰۰ 
۱۰۴٫۰۰۰٫۰۰۰سراتو کوپه ۲۰۰۰ 
۵۵٫۰۰۰٫۰۰۰پیکانتو 
کارنز 
۸۷٫۰۰۰٫۰۰۰سراتو  ۱۶۰۰ سی سی / ۲۰۱۳ 
۱۰۳٫۰۰۰٫۰۰۰سراتو  ۲۰۰۰ سی سی/  ۲۰۱۳ 
پرشیا خودرو۳۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰۵۲۳ B.M.W
525.000.000750 LI 
245.000.000320. Cabriolet 
360.000.000630. Cabriolet 
640 . Coupe 
210.000.000320 
370.000.000X3 / 2012 
320.000.000335. Cabriolet 
490.000.000Z4 23I 
500.000.000Z4 30I 
520.000.000Z4 35I 
870.000.000M6 AC SCHNITZER 
550.000.000X6 / 5 litere 
X6 / 5 litere.Human 
470.000.000X6 / 3.5 litere 
ستاره ایران۲۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰بنز سی ۲۰۰ / مانیتور بزرگ Mercedes-Benz
310.000.000بنز سی ۳۰۰ 
۳۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰بنز سی ۳۵۰ 
۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰B180 
310.000.000ای ۲۰۰ 
 ۳۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰ای ۳۰۰ 
۴۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰ای ۳۵۰ 
۴۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰E350. Cabriolet 
435.000.000E350. Coupe Series 
540.000.000اس ۳۵۰ 
۷۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰اس ۵۰۰ لانگ / ۲۰۱۳ 
۸۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰اس ۵۵۰ 
۴۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰GLK . AMG . ۳۵۰ 
۴۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰SLK350 
830.000.000اس ال ۵۰۰ 
۳۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰اس ال ۳۵۰ 
۵۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰سی ال اس ۳۵۰ 
۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰سی ال ۵۰۰ 
۴۸۵٫۰۰۰٫۰۰۰سی ال اس ۵۰۰ 
۵۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰سی ال اس ۵۵۰ 
معین موتور۳۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰Cayman S Porsche
340.000.000Boxster S 
600.000.000911 
770.000.000911 New 
550.000.000Cayenne 
760.000.000Cayenne Turbo S 
640.000.000Cayenne S 
920.000.000پانامرا فور اس ۲۰۱۳ / توربو 
۸۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰پانامرا فور اس 
۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰پانامرا . ۶ سیلندر 
۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰آر ایکس ۳۵۰ / فول Lexus
279.900.000330.000.000آر ایکس ۳۵۰ / اتاق جدید / پلاتینیوم 
۵۵۷٫۹۰۰٫۰۰۰۵۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰ال ایکس ۵۷۰ / آنرود / ۲۰۱۳ 
۵۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰ال ایکس ۵۷۰ / آفرود / ۲۰۱۳ 
۲۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰ای اس ۳۵۰ / فول 
۲۵۹٫۹۰۰٫۰۰۰۲۹۵٫۰۰۰٫۰۰۰ای اس ۳۵۰ / پلاتینیوم / ۲۰۱۳ 
جی اس ۴۶۰ 
SC 430 COUPE 
205.000.000CT200H / HYBRiD 
530.000.000ال اس ۴۶۰ – لانگ 
۴۹۹٫۹۰۰٫۰۰۰۵۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ال اس ۴۶۰ – اتومن 
۲۰۹٫۹۰۰٫۰۰۰۲۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰آی اس ۳۰۰ 
۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰آی اس ۳۰۰ / کروک 
مدیا موتور۸۸٫۰۰۰٫۰۰۰ام جی ۶ / فول جی تی MG Motor
86.500.000ام جی ۶ / فول مگنت 
۸۳٫۰۰۰٫۰۰۰ام جی ۶ 
۸۱٫۰۰۰٫۰۰۰ام جی ۵۵۰ 
رامک خودروموجود نمی باشدCW700/چیرمن SsangYong
ون رودیوس 
۱۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰کایرون 
۱۲۳٫۰۰۰٫۰۰۰اکتیون 
۱۵۶٫۰۰۰٫۰۰۰رکستون 
۱۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰لتیتود فول آپشن Renault
Privilege لتیتود 
۱۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰لاگونا کوپه ۳۵۰۰ اتوماتیک 
۱۹۵٫۰۰۰٫۰۰۰(۴CONTROL) لاگونا کوپه 
۱۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰اسکالا 
۱۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰ کولیوس/ اتاق جدید 
۱۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰ کولیوس دو دیفرانسیل تیپ ۲ 
۱۲۸٫۰۰۰٫۰۰۰ کولیوس دو دیفرانسیل تیپ ۳ 
۱۰۳٫۰۰۰٫۰۰۰E2 فلوئنس 
۱۰۸٫۰۰۰٫۰۰۰E4 فلوئنس 
۵۶٫۰۰۰٫۰۰۰۶۲٫۵۰۰٫۰۰۰ ۲۰۱۳ . EC7 GEELY
56.000.00062.000.000 هاچ بک . ۲۰۱۳ EC7-RV 
 SC7 
آلفا موتور۱۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰آلفارومئو / جولیتا . فول Alfa Romeo
133.000.000آلفارومئو / جولیتا . نیمه فول 
۱۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰آلفارومئو / میتو . فول 
۱۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰آلفارومئو / میتو . نیمه فول 
۹۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰  فول ترین آپشن . GTS. مازراتی.کواتروپورته Maserati
750.000.000مازراتی . کوارتوپورته 
۸۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰مازراتی . گرن کابریو 
۷۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰مازراتی . گرن توریسمو 
۸۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰مازراتی . گرن توریسمو اس 
۴۷٫۰۰۰٫۰۰۰پروتون . جن تو . اتوماتیک Other Cars
43.000.000پروتون . جن تو . معمولی 
اسمارت فورتو 
۱۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ASX میتسوبیشی 
۴۵٫۵۰۰٫۰۰۰پاژن / پیکاپ
   
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۱
خریدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
2
3
قیمت تندر ۹۰ . دوگانه سوز E1 ؟؟؟فوری
مدیر پایگاه لطفا به مراکز خرید وفروش مجاز خودرو مراجعه نمایید
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
1
10
واقعا متاسفم برا مملکتم ک فرق بازار با کارخانه شده 10 میلیون و بالاتر ـ پرشیایی ک 18 میلیون بود الان تو بازار شده 33 میلیون چرا آخه کی باید جواب اینارو بده؟؟؟
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
1
5
توراخدا لطفا قیمت سمند ال ایکس را بیست ویک یا بیست میلیون کنید تا مردم بخرند؟
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
2
5
واقعاکه
مدیر پایگاه در نامه‌ خودروسازان به رئیس سازمان حمایت، اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو و اعمال اصلاحات در دستورالعمل قیمت‌گذاری بر مبنای ارز مبادله‌ای را خواستار شدند. دعا کنید قیمت خودرو بیش از این افزایش نیابد!!!زیراصنعت خودروباچالشهای بسیاری روبرو است.
مریم
|
United States of America
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
2
7
عجب قیمتها فضایین
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
ازاین به بعددوچرخه سواری مد میشود
مدیر پایگاه باشماموافقیم وقتی پولمان به خریدخودرو نرسد سوار دوچرخه میشویم!!!
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
مشکل اینه که الان دوچرخه آشغال 500،600 فی میخوره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
3
5
واقعا متعسفم
sara
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
2
8
واقعا متاسفم که دولت نتونست بازار از دست 4تا دلال در بیاره... اصلا چرا باید بازارمون اونقدر بی دروپیکر باشه ک...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
افرین
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
1
6
سخن هیئت دولت به مردم:
درایران تورم وجود ندارد؟؟؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
2
3
تو را خدا فکری به حال صنعت خودرو کنید رانا ثبت نام کردم 405 فروختم که ماشین جدید سوار شوم اما تا حالا 5000000 تومان روی خودرو قبلی ضرر کردم من کار مند باید چه کا ر کنم با این بی ثباتی بازار
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
2
2
صنعت خودروسازی ایران مانند صنایع دیگر نیست که بتوان به راحتی جای آن را با واردات پر کرد، هرچند این روزها، واردات هم به دلایلی مثل سال‌های قبل صورت نمی‌گیرد. تخمین زده می‌شود دو میلیون و 400 هزار نفر در بخش‌های مختلف زنجیره صنعت خودروسازی کشور به طور مستقیم و غیرمستقیم فعال باشند، جمعیت فعال ایران بر اساس آخرین آمارها (بهار 1389) نزدیک به 24میلیون نفر تخمین زده می‌شود.
بر این اساس شاغلین حوزه صنعت خودروسازی چیزی نزدیک به 10 درصد جمعیت فعال کل کشور را به خود اختصاص می‌دهند که در جای خود حایزاهمیت است. بدیهی است با این سهم هرگونه تغییر در این صنعت، تبعات اجتماعی نیز در پی خواهد داشت. علاوه بر تمام اینها، کاهش تولید خود به تغییرات قیمت محصول در بازار آزاد می‌انجامد، محصولات دست دوم جای تولیدات دست اول کارخانجات را گرفته و... مشاغل جدید و کاذبی نظیر دلالی در این بین از یک سو و رانت حاصل از اختلاف قیمت محصولات از کارخانه تا بازار آزاد از دیگر سو نیز ایجاد می‌شوند که این بحث در اینجا نمی‌گنجد. اما آنچه مسلم است، اینکه اینها فقط چند عدد روی کاغذ نیستند، هرکدام از ارقام آن، با زندگی، معیشت و آینده هزاران نفر ارتباط مستقیم دارد
پاسخ ها
یک ایرانی دیگر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
نظر شما محترم.ولی به نظر اینجانب اگر حق گمرک از روی خودروهای وارداتی برداشته شود، و خودروهای بی کیفیت داخلی جای خود را به خودروهای به روز بدهد(که از نظر قیمت تفاوتی ندارند)، همین شرکت های خودرو سازی می توانند به سمت گرفتن نمایندگی شرکت های خودروسازی خارجی درآمده (همانطور که به عنوان مثال با پژو فرانسه قرارداد داشتند ولی تعدادی از قطعات را در داخل تولید می کردند) و همین افراد متخصص را برای این امر استفاده نماید و شاید تعداد افراد شاغل در این صنعت افزایش هم بیابد و بتوانیم صادرات خودرا نیز افزایش بدهیم. با این شرایط فعلی ما تنها می خواهیم پایین ترین کیفیت را با بالاترین قیمت به مردم فروخته می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
عجب آشفته بازاری شده!‏ سمند و پراید هم نرخ شده اند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
3
1
خیلی عالیه اگه قیمتها بالا برن ما درآمدمون بیشتر میشه اگه همین جور باشه خیلی خوبه!!!!!!!!واقعا که این چه قیمتیه؟مردم مگه چقدر درامد دارن که سی میلیونوشو بدن به ماشین ولی از یه جهت خوبه پیاده روی امری واجب میشه
علی اصغر شریفیان
|
Finland
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
1
1
خوبست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
1
2
قیمت ها با قیمت های تو بازارو بتگاه ها خیلی فرق داره. از نقطه چین های ایران تقاضا میشود که رسیدگی کنند
مدیر پایگاه منبع خبری ماسایتهای رسمی شرکتهای خودروسازی است ورسالت ما اطلاع رسانی مشکل از بازار یانابازار صنعت خودرو است
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
1
1
از نظر دولت مردان تحریم به ما اسر نمی کند به اونا اثر نمیکندکه به مردم اثر میکنه دولت مردان وضعشان خوبه به اونا فرقی نمیکنه که ماشین بشه دو برابر یا سه برابر وهر وسایل دیگر واقعا قشرکم درامدچکار بایدبکنند باید درحصرت یه ماشین فکستنی ایرانی بمیرند واقعا متاسفم
mehrdad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
1
1
خسته نباشید.اما پیشنهاد میکنم این قدر زحمت نکشید.دونستن این اطلاعات کمکی به مصرف کننده بی نوا نمیکنه.
واقعا تو این مملکت بجز اشخاص محدودی که سرشون بالاست و حرفی هم بشون نمیشه زد بقیه مردم برا مردن روزارو میشمرن.
خوبیش اینه تورم روی روزا تاثیری نداشته.
بازم خسته نباشیم با این صبر و طاقتی که داریم.پاینده باشید...
مدیر پایگاه هدف ما اطلاع رسانی وتلاش جهت شفاف سازی بازار است
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
2
3
خیلی متاسفم هفده میلیون بدی به یه پراید قراضه تا چند وقت پیش هشت میلیون بود به نظر من تا سی میلیون بره
ناشناس
|
Finland
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
0
2
مهم اینه که ما قوی می شیم تو تحریم ها، و نیاز به ورزش نیست!
امین
|
Finland
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
0
3
ما دلالها پولمو ن از پارو بالا میره ..............................!.
الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
1
1
سلامامروز دربنگاه 405صفرمعامله شد25میلیون ........بازم خسته نباشید
پراید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
1
0
من یه پراید دارم نگه داشتم بشه 100 میلیون تا یه واحد آپارتمان بخرم
با تشکر گرانتر کنید
پاسخ ها
زبل خان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
منم با شما موافقم چون یه پراید دارم منتظرم تا به 1 میلیارد برسه تا یک ویلا بخرم خیلی خیلی خیلی ممنون میشم تورو خدا گرانتر کنید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
1
0
به نظر من خوشبختانه با کاهش دلارهای نفتی و واقعی شدن قیمت دلار خیلی از قیمتها به قیمت واقعی نزدیک میشن که با کاهش فضولی دولت در اقتصاد بخش تولید از این وضعیت پوکیده فعلی به رونق نزدیک میشه هر چند در ابتدا دلالان سود خوبی میبرن ولی در دراز مدت در حاشیه قرار میگیرن به شرطی که شرایط فعلی ادامه یابد تا اقتصاد به حالت آرامش برسد و دوباره به شرایط سابق برنگردد پایین بودن قیمت دلار در بازار به دلیل سرازیر بودن دلار های نفتی بی حساب و کتاب باعث پایین بودن کاذب قیمت دلار شده بود که این امر هم باعث برتری قیمتی اقلام وارداتی شده بود واقعا من که من رونق بخش تولید را به پایین بودن قیمتها به نفع عده ای ترجیح میدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
1
0
3ساله دارم پولمو جم میکنم که یه ماشینی بخرم. اما فکر کنم دیگه نتونم ماشین بخرم.
sobhan
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
1
0
بابا بازار خودرو همه دنیا خراب شده ......
قلی خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
1
0
به نظر من قیمتها کاملا منصفانه هست ولی خوب ما بدبخت بیچاره ها مجبوریم که این ماشینهای ببخشید ماشین لگن روبایدبخریم وسوار بشیم چون...
قالی باف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
1
0
سلام من یه قالیباف جوانی هستم تبریز که یه سال تمام زحمتمو گذاشتم رویه فرش که الان تمومش کردم .قراربود باپولش پژو405 بخرم که الان قیمتش شده 25میلیون . فرش بنده هم 15میلیون بیشتر نمیره .
مدیر پایگاه متاسفیم
چی بگم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
1
0
قابل توجه آقای اقتصاد دان که حرف از دلار ارزون می زنه مگه دلار جنسه که ارزون گرون باشه بیاید عصر حجری ببینیم تو کشور دیگه یه نفر چند ماه کار میکنه یه ماشین می خره ایران چند ماه نمیشه که فقط جنس رو به دلار ربط داد اگر اینطوریه باید حقوق ها رو هم مطابق با ضریب دلار کرد ای امان از ......................................
مدیر پایگاه از مخاطبان عزیز تقاضامندیم در صورت تمایل نظرات تحلیلی وکارشناسی خودرا برای ما ارسال کنند . باتشکر.
سینا
|
United States of America
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
1
1
قیمتها بعد از مدتی پائین میاد اما نه مثل اول. مقداری اما موثر. دولت به جمع آوری نقدینگی از بازار نیاز داره. هم برای جبران کسری بودجه هم برای کنترل بازار. یکی از راههای جمع آوری هم گرون کردن بعضی از اجناس هست. اگه کشور دیگه ای هم بود همینکار رو میکرد. اما برای کیفیت تولیدات داخلی باید حتما از متخصصین خارجی استفاده بشه. باید اونها در تولید داخلی نقش داشته باشن.
غلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
1
0
بایدخودرو خارجی واردبشه تا پراید16میلیون نشه
جک سون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
1
1
سلام پراید را به 1 میلیارد برسونید تا من یک ویلا بتونم بخرم خیلی خیلی خیلی ممنون میشم تو رو خدا. چون من پرایدمو نگرداشتم تا گرانتر بشه
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
0
0
واقعا براي اين ملت متاسفم آخه قيمت ماشين به ايم خوبي كجا ميخواين پيدا كنيد آقا خوبه هفته 1 ميليون زيادش كنيد
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
0
0
قیمت امروز 11/19 ترکید قیمتها برید حالشو ببرید
http://www.iranjib.ir/Car/index.htm
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
0
0
مسئولین وقتی موقع پشتیبانی از انقلاب و نظام میرسه میگن ملت ما
ولی وقتی موقع جواب پس دادن برای گرانی و تورم و بی برنامگی اقتصادی میشه بر میگردن میگن، ملت ما فرهنگ استفاده درست رو بلد نیستند و یا اگه دو روز مرغ و تخم مرغ نخورن میمیرن؟!!!!!!!!!!!!!!!
خوب حالا هم، اگه ماشین شخصی نداشته باشین، با اتوبوس مشکلی دارین، اصلا زمان پدر پدر پدربزرگامون ماشین نبود تازه الودگی هم کمتر بود!! پر توقع ها!!!!!!!!!!!!!!!!
مدیر پایگاه پر بیراه نیست این نکات
توجه داشته باشید که همیشه توقع و انتظار زودتر از تلاش و کار و پس انداز رشد می کند
یعنی شما وقتی کامپیوتر و تلویزیون و ماشین لباسشویی و کفش و لباس و موبایل و ماشین و... را که در بازار جهانی تازه آمده می خواهید باید به این پرسش پاسخ دهید که خود شما و من و ما ایرانی ها چه تولید کرده ایم چقدر کار کرده ایم چقدر تلاش و فکر و فناوری داشته ایم
چه کالایی به بازار جهانی داده ایم؟
اگر چینی ها و ژاپنی ها و کره ای ها نیز این گونه فکر می کردند که اصلا سرمایه و پس انداز نداشتندو ...
این نمی شود که ما رب گوجه و سیر و انگشتر از چین وارد کنیم وهمه چیز را مصرف کنیم و همه چیز را گران بخریم.
وقتی اجناس گران می شود و پول ما بی ارزش می شود یعنی ما فقط به فروش نفت دلخوش کرده ایم در حالی که باید صنعت و کشاورزی و تولید رشد کند و گردشگری و.... رشد کند تادرآمد داشته باشیم و وضع وامکانات بهتر شود
وقتی همه یا کارمند هستیم و یا همه در تهران به دنبال حقوق کارمندی هستیم و کار و تولید نداریم و کارها همه خدماتی است یعنی این که به اندازه یک شهرصنعتی در فنلاندو المان هم تولید صنعتی نداریم در حالی که در تهران 14 میلیون جمعیت با25 درصد اقتصاد یعنی حدود 200 میلیارد دلار گردش مالی وجوددارداماچه تولید می کند فقط می خواهیم اولین ها و لوکس ترین ها را مصرف کنیم اما سهم ما واقعا از این بازار چقدر است؟
مهدی
|
United States of America
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
0
0
ماکه دیگه سوختیم تو این جامعه.... نه زن نه کار نه ماشین...... خونم رو هم که فکرشو نکون.......
SAMAN
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
0
0
... چرا نظرم رو نزاشتی ...
مدیر پایگاه چون در نظرت اعلام کردی که بیایید کشور را بدهیم به غربی هااداره کنند. این نظر چه پیامی دارد؟ با کدام منطق سازگار است. یا خودمان باید دلسوز باشیم و اشتباهات را جبران کنیم و یا این که دیگری برای ما دلسوز نخواهد بود و تنها به منافع خود توجه دارد.
فحش دادن نه دردی از شما دوا می کند و نه از دیگری.
صبور باشید و با فکر و تلاش و کار مشکلات را حل کنید و دچار توهم و خیالات نباشید...
با حرف های کلی و فحش دادن که دردی دوا نمی شود...این جا نه سایت سیاسی است و نه سایت مطالب زرد و عامیانه
اگر حرف فنی و حرفه ای و تخصصی دارید بفرمایید دیگران استفاده کنند....
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
0
0
در مورد چه چيزي بايد نظر فني داد اگر قيمت گذاري بر مبناي اصول رقابت باشه قيمت پرايد 9 ميليونه که همين قيمت در عراق فروخته ميشه ولي دولتمرداي ما کسري شون رو با سياست افزايش قيمت از طرق منابع داخلي ميخوان تامين کنند که اين دليل تورم قيمتهاست از جهتي ارزش ريال بيسابقه پايين اومده که اين لزوما بي توجهي دولت در سياست پولي و اقتصاد کلان رو مشخص ميکنه من از کجاش بگم فقط خلاصه بگم که اگر اين روال ادامه پيدا کنه معادل کشورهاي عقب مونده افريقا ميشيم فقط خدا بخير کنه