:
كمينه:۱۸.۷۳°
بیشینه:۱۹.۷۹°
Updated in: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
مدنی خبر داد:

مذاکره سایپا با پژو سیتروئن فرانسه

سعید مدنی، مدیرعامل سایپا از مذاکره جدید این شرکت برای انعقاد قرارداد با پژو سیتروئن فرانسه خبر داد.
کد خبر: ۵۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
سعید مدنی


خبر اقتصادی - سعید مدنی در حاشیه مراسم رونمایی از خط تولید محصول جدید کامیون ولوو از همکاری جدید شرکت سایپا با پژو سیتروئن خبر داد و اظهار داشت: درحال حاضر مشغول مذاکره برای انعقاد قرارداد با پژو سیتروئن هستیم اما به نظر می‌رسد اگر مذاکرات ایران با گروه 1+5 به نتیجه نرسد قراردادی میان ما و این شرکت منعقد نخواهد شد.
به گزارش تسنیم، وی با اشاره به اینکه هر محصولی که بخواهد برای اولین بار وارد ایران شود با تعداد محدودی در قالب سی بی یو وارد بازار می‌شود گفت: در ادامه ما به تحلیل بازار و استقبال مردم نسبت به این محصولات توجه نموده و اقدام به افزایش همکاری‌ها و تولید این محصولات خواهیم کرد.
مدیرعامل سایپا افزود: در قرارداد جدید سایپا و پژو سیتروئن در تلاش برای تولید محصول جدیدی تحت عنوان b73 هستیم.
وی در رابطه با وضعیت تنظیم قرارداد جدید سایپا با شرکت رنو نیز به تسنیم گفت: در حال مذاکرات با این شرکت جهت اصلاح قراردادها هستیم اما هنوز به مرحله نهایی دست پیدا نکرده‌ایم. در رابطه با خودرو نیسان نیز در حال مذاکره هستیم حتی شرکت نیسان نیز اعلام همکاری خود را با سایپا اعلام کرده است و می‌خواهد همکاری خود را با سایپا افزایش دهد.
مدنی در خصوص شیوه همکاری شرکت ولوو با ایران نیز گفت: در حال حاضر همکاری سایپا با این شرکت به صورت فنی و تأمین قطعات است اما در آینده همکاری‌های خود را با این شرکت افزایش خواهیم داد چرا که ولوو در شرایط فعلی که هنوز تحریم های بین المللی بر کشور پابرجا است همکاری خود را با ایران قطع نکرده است.
وی تصریح کرد: کامیون‌های جدید ولوو که تحت عنوان اچ 500 امروز خط تولید خود را آغاز می‌کنند 15 درصد داخلی شده و حدود 400 تا 500 دستگاه را نیز پیش فروش کرده ایم.