:
كمينه:۲۲.۶۲°
بیشینه:۲۳.۷۹°
Updated in: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

انتقال وجه بانک ملی + آدرس سامانه انتقال وجه بانک ملی

انتقال وجه اینترنتی بانک ملی ایران از طریق سامانه زیر امکان پذیر است
کد خبر: ۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۹
خبراقتصادی: انتقال وجه اینترنتی بانک ملی ایران از طریق سامانه زیر امکان پذیر است. روی این آدرس کلیک کنید.

https://epayment5.bmi.ir/MoneyTransfer

با توجه به گسترش خدمات اینترنتی بانک ها و بانکداری الکترونیک، هر روز تعداد زیادی از هموطنان برای خرید خدمات، انتقال به حساب ها و انواع پرداخت ها در جستجوی سامانه یا آدرس اینترنتی بانک های مختلف هستند. تا قبوض آب و برق و تلفن و گاز را با اینترنت پرداخت کنند یا ثبت نام دانش آموزان و دانشجویان و خدمات اینترنت و خرید لوازم خانگی و بسیاری از خریدهای خدمات یا کالای مورد نیاز خود را انجام دهند.


یکی از بانک هایی که متقاضی زیادی برای این قبیل پرداخت ها دارد بانک ملی ایران است. دارندگان کارت عابر بانک ملی می توانند از طریق حساب خود، بسیاری از خریدهای اینترنتی خود را انجام دهند از قبیل پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن، عوارض، جریمه و یا هر قبضی که دارای شناسه قبض و شناسه پرداخت باشد.
شما حتما باید علاوه بر شماره 16 رقمی روی عابر بانک ملی خود، عدد چهار رقمی پشت کارت و همچنین رمز دوم کارت را وارد کنید و اگر رمز دوم ندارید از باجه های عابر بانک یا داخل شعبه درخواست رمز دوم کنید.

همچنین می توانید آدرس ایمیل خود را هنگام پرداخت وارد کنید تا کلیه واریزهای شما ثبت شود و صورتحساب آن را داشته باشید. 
همچنین به صورت معمولی امکان واریزی کارت به کارت حساب های بانک ملی به میزان یک میلیون تومان یا 10 میلیون ریال فراهم است و کسانی که عابر بانک ملی دارند می توانند از طریق اینترنت به حساب کارت عابر بانک ملی دیگری حدود یک میلیون تومان واریز نمایند.
همچنین در صورتی که به شعب بانک ملی  مراجعه کنید و در خواست مبالغ بیشتر از یک میلیون تومان داشته باشید، حساب شما برای این منظور فعال می شود، و امکان انتقال وجه از طریق سامانه بانک ملی با رقم بیشتر از یک میلیون تومان نیز فراهم خواهد شد.

https://epayment5.bmi.ir/MoneyTransfer





نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ali ahmadi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
0
0
تشکر فراوان از زحمات تمامی دست اندرکاران این نوع خدمات