:
كمينه:۱۸.۷۹°
بیشینه:۱۹.۹۹°
Updated in: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
در نشست خبری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات اعلام شد:

طرح نظارت بر تبلیغات در فضای مجازی آماده شده و سند آن به زودی نهایی خواهد شد

مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، برندسازی و زنجیره تامین در روزهای 13 تا 16 آذر امسال، اظهار کرد:‌ طرح نظارت بر تبلیغات در فضای مجازی آماده شده و سند آن به زودی نهایی خواهد شد. رویکرد این سند تسهیل‌گری است و موجب شرایط سخت‌گیرانه برای فعالان در فضای مجازی نخواهد شد.
کد خبر: ۲۱۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
اقتصادگردان - عباس محمدیان، مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری با حضور اصحاب خبرنگاران  گفت: این نمایشگاه با شعار تبلیغات، تحول و رونق کسب کار برگزار خواهد شد.

رونمایی از سامانه جامع تبلیغات در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات

وی به برنامه های متنوع نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه سامانه جامع تبلغات نیز رونمایی خواهد شد که بر اساس این سامانه از این پس صدور همه مجوزهای تبلیغاتی از این سامانه خواهد بود. 

برگزاری کارگاه آموزشی در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات

مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد  اسلامی اضافه کرد: برگزاری همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی و برگزاری چند کارگاه آموزش درباره هوش مصنوعی در تبلیغات، نقش برند در ارتباطات تکنیک های تبلیغات و پیشبرد فروش از جمله برنامه های جانبی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی و زنجیره صادرات است.

حضور سه کشور خارجی در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات

دکتر سید علی اعتدالی؛ رئیس ستاد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی و زنجیره صادرات هم گفت:در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت ها و نمایندگی کشورهای چین، ژاپن و ترکیه حضور و مشارکت دارند.

وی اضافه کرد: در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته که با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صمت برگزار می شود، برترین شرکت های مختلف در حوزه ای مختلف صنعت تبلیغات و بازاریابی، برند سازی گردهم می آیند تا نوین ترین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

اعتدالی افزود: در این نمایشگاه انواع کالاها و خدمات عمومی و تخصصی، رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی (تصویری ، نوشتاری و گفتاری)، فن آوری اطلاعات، تبلیغات محیطی، محاطی، دیجیتالی و رایانه ای، تبلیغات کالاهای صادراتی، برندهای تجاری و تبلیغاتی، روابط عمومی ها، سازمان ها و مراکز اطلاع رسانی، فعالیت های بازاریابی و تحقیق در بازار، تکنیک های بازاریابی و پیشبـرد فروش، ارتقا فـروش، چـاپ و خدمات دیجیتالی، ماشین های چاپ الکترونیکی، تجهیزات و مواد اولیه، طراحی بسته بندی، طراحی و ایده پردازی، تکنولوژی نور پردازی، رایانه و ماشین آلات مورد استفاده در صنعت تبلیغات، ماشین آلات لیزری، تجهیزات و خدمات صوتی، تصویری، سینمایی و عکاسی و ماشین های اداری و تبلیغاتی و تجهیزات مربوطه ارائه خواهد شد.

بستر معرفی بازارهای جدید صادراتی با نمایشگاه تبلیغات

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه افزود: معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای چگونگی حفظ بازارهای صادراتی، آشنایی با فنون نوین بازاریابی، ارتقاء سطح دانش بازاریابی و تبلیغات، حمایت از صنعت تبلیغات، شناخت تاکتیک های بازاریابی و ارتقاء فروش، آموزش تبلیغات و بازاریابی، آشنایی با جدیدترین تحولات بین المللی تبغلیات و بازاریابی و توسعه صادرات مهمترین اهداف برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته است.
اعتدالی خاطر نشان کرد:بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است چند هیات بازرگانی از كشور های عراق و  افغانستان با حضور در این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه ها و سالن ها با شركت های ایرانی وارد مذاكره شوند.

بی شک در دنیای امروز نقش تبلیغات و بازاریابی در عرصه اقتصادی غیر قابل انکار است و بنگاههای اقتصادی بر پایه همین برند سازی و بازار یابی است که می توانند در گود رقابت باقی بمانند. براین اساس بنگاه های اقتصادی همواره تلاش دارند تا بهترین و نوین ترین برنامه های تبلیغاتی، برند سازی و بازاریابی را اجراکنند تا بتوانند در بازار داخلی و خارجی توان رقابت داشته باشند.در این بین بی‌تردید گذار موفق و ورود به عرصه های جهانی منوط به رشد و توسعه توان تبلیغات و دانش نوین بازاریابی است،لذا برگزاری چنین نمایشگاه های می تواند از جایگاه ویژه ای  برخوردار باشد.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی،زنجیره صادرات و صنایع وابسته از 13 تا 16 آذرماه هر روز از ساعت8 تا 15 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.