:
كمينه:۲۲.۶۲°
بیشینه:۲۳.۷۹°
Updated in: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
جشنواره "عید تا عید"

بزرگترین جشنواره پذیرندگان بانک ملی برگزار می شود

شرکت داده ورزی سداد،در نظر دارد از میلاد مبارک امام رضا(ع) تا عید سعید غدیرخم، جشنواره بزرگ عید تا عید، را برگزار کند.
کد خبر: ۱۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۸

خبراقتصادی:مسئوول روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این شرکت در نظر دارد با برگزاری این جشنواره این ایام فرخنده را به کام پذیرندگان فعال پایانه های فروش بانک ملی ایران (شرکت داده ورزی سداد) گواراتر کند.
وی با اعلام اینکه برگزاری این جشنواره بر مبنای طبقه بندی پذیرنده ها، با در نظر گرفتن تعداد تراکنش های انجام شده، در 5 سطح می باشد خاطر نشان کرد: از تمامی پذیرنده های پایانه های فروش بانک ملی ایران دعوت می شود با اهتمام به انجام تراکنش بیشتر (خرید کالا، پرداخت قبوض، خرید شارژ و مانده گیری) از طریق پایانه های فروش شرکت داده ورزی سداد، به طور فعال در این جشنواره شرکت کنند.
وی به شرایط جشنواره "عید تا عید" اشاره کرد و افزود: این جشنواره که از تاریخ 26/06/92 تا 01/08/92 برگزار می شود با انجام تراکنش های بیشتر از طریق دستگاه های کارت خوان (POS) شرکت داده ورزی سداد، هدایای ارزنده ای به قید قرعه به پذیرنده ها تعلق خواهد گرفت.
مسئوول روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد با برشمردن ترتیب اولویت ها جهت قرعه کشی در جشنواره بزرگ "عید تا عید" گفت: اولویت اول: پایانه ها با میانگین بیش از 80 تراکنش در روز (جایزه ویژه: یک دستگاه خودرو نیسان تیانا) واولویت دوم، پایانه ها با میانگین بیش از 50 تراکنش در روز (جایزه ویژه: دو دستگاه خودرو مگان، واولویت سوم، پایانه ها با میانگین بیش از 20 تراکنش در روز (جایزه ویژه: یک دستگاه خودرو پژو پارس و یک دستگاه خودرو پراید) می باشد.
روابط عمومی سداد به 35 جایزه ارزنده دیگر این جشنواره اشاره کرد و افزود: اولویت چهارم پایانه ها با میانگین بیش از 10 تراکنش در روز و بیش از 200 جایزه شامل تلویزیون هایLED، LCD، دوربین و ... را دربر می گیرد.
وی اولویت پنجم را حداقل 5 تراکنش در روز و بیش از 4000 جایزه شامل دوربین ، تلویزیون و اینترنت یکساله عنوان کرد.
به گفته وی به هر شخص حقیقی یا حقوقی تنها یک جایزه تعلق می گیرد و صرفا پایانه های غیردولتی در قرعه کشی شرکت داده می شوند
وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به اینکه این نخستین جشنواره ای است که برای پذیرنده های بانک ملی ایران برگزار می شود لذا در جشنواره بعدی به گونه ای عمل خواهیم کرد که تمامی پذیرنده ها حضور داشته باشند.
مسئوول روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد در پایان خاطرنشان کرد: مشترکین می توانند برای اطلاعات بیشتر با آدرس ایمیل jashnvareh@sadadco.com مکاتبه کرده و یا با تلفن امور مشتریان: 83386 تماس حاصل نمایند.