:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
همایشی با حضور سه مدیر عامل و علی ربیعی نامزد وزارت کار

بزرگان سازمان تامین اجتماعی و نامزد وزارت کار، فردا ساعت 4 در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

مدیران عامل سه دوره سازمان تأمین اجتماعی فردا یکشنبه در همایش «تأمین اجتماعی، گذشته، حال و آینده» سخنرانی می‌کنند. دکترعلی ربیعی نامزد وزارت کار و امور اجتماعی در دولت حسن روحانی نیز در این همایش حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۱۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹






خبراقتصادی: دکتر مجتبی امیری، دبیر همایش «تأمین اجتماعی، گذشته، حال، آینده» هدف از برگزاری این همایش را بررسی چالش‌های فرارو، شناخت استراتژی‌های راهگشا و طرح ویژ‌گی‌ها و رویکردهای بایسته برای مدیریت در حوزه تأمین اجتماعی اعلام و اظهار داشت: با توجه به مجموعه تجارب و رویکردهای نظری حاضر در این همایش و مباحث و گفت‌وگوهای تخصصی که مطرح خواهد شد امیدواریم به جمع‌بندی مناسبی جهت ترسیم چشم‌اندازهای مطلوب این حوزه درآینده و در دولت تدبیر و امید دست یابیم.

دکتر امیری در پاسخ به پرسشی در ارتباط با ترکیب و اسامی افراد مدعو و سخنرانان جلسه از حضور صاحب‌نظران در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی از جمله دکتر فرشاد مؤمنی، دکترعلی ربیعی و مدیران و کارشناسان ادوار مختلف تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: دکترمحمد حسین شریف‌زادگان، دکترمهدی کرباسیان، دکترغلامرضا سلیمانی مدیران عامل سه دوره سازمان تأمین اجتماعی در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

وی افزود: با توجه به فضای علمی و تخصصی‌ای که با حضور این افراد و همچنین شرکت‌کنندگان در این همایش که عمدتاً  کارشناسان و متخصصان تأمین اجتماعی را در بر می گیرد، حاکم است انتظار می رود بتوان به نتایجی کاربردی و مناسبی در این زمینه دست یافت.

شایان ذکر است این همایش در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و از ساعت 16 روز یکشنبه 30 تیرماه 92 آغاز خواهد شد.

بر اساس اعلام کمیته اطلاع‌رسانی همایش، ورود خبرنگاران رسانه‌ها مشروط به اعلام اسامی و نام رسانه آن‌ها از طریق ایمیل  taminnet92@gmail.com  آزاد است.