:
كمينه:۱۸.۷۹°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
تسهیلات فروش اقساطی بانک صادرات

وام فروش اقساطی مسکن بانک صادرات

عقد فروش اقساطی عبارت است از واگذاری عین به بهای معلوم به غیر به ترتیبی که تمام یا قسمتی از بهای مزبور به اقساط مساوی یا غیرمساوی در سررسید یا سررسیدهای معینی دریافت گردد
کد خبر: ۱۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۴

عقد فروش اقساطی عبارت است از واگذاری عین به بهای معلوم به غیر به ترتیبی که تمام یا قسمتی از بهای مزبور به اقساط مساوی یا غیرمساوی در سررسید یا سررسیدهای معینی دریافت گردد تسهیلات بانکی در قالب عقد فروش اقساطی جهت تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی مواد اولیه، لوازم یدکی و ابزار کار ، وسایل تولید و ماشین آلات و تأسیسات ، مسکن و کالاهای مصرفی بادوام اعطاء می گردد.

فروش اقساطی مسکن

بانک می تواند به منظور ایجاد تسهیلات لازم جهت گسترش امر مسکن، واحدهای مسکونی را که مستقیماً یا از طریق اعطای تسهیلات این بانک احداث شده باشد، منحصراً بنا به درخواست کتبی وتعهد متقاضیان مبنی بر خرید اینگونه واحدها بصورت اقساطی در چارچوب ضوابط مربوطه و در صورت موافقت بانک به صورت فروش اقساطی به متقاضی مربوطه واگذار گردد. ضمناً به هر فرد فقط یک واحد مسکونی در قالب عقد فروش اقساطی واگذار خواهد گردید.

1. سقف تسهیلات قابل واگذاری در هر واحد مسکونی به خریداران واجد شرایط بانک در قالب عقد فروش اقساطی مسکن در حال حاضر حداکثر مبلغ 180 میلیون ریال می باشد. لازم به ذکر است شش دانگ واحد مسکونی تا وصول کلیه مطالبات بانک در قالب قرارداد رهنی به رهن بانک در می آید.
2. نرخ سود تسهیلات موصوف حسب نرخ ابلاغی از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر 12 درصد می باشد.
3. دوران بازپرداخت تسهیلات فروش اقساطی مسکن با احتساب دوران مشارکت و فروش اقساطی به تشخیص بانک و حداکثر15 سال می باشد.

مدارک مورد نیاز:
1. تصویر شناسنامه ، تصویر ازپشت و روی کارت ملی و مجوز فعالیت مربوطه، گواهی اشتغال به کار (فیش حقوقی یا هرگواهی درآمد رسمی) با ذکرمبلغ دریافتی.
2. تصویر مبایعه نامه یا سند مالکیت ملک مورد نظر.
3. صورت مجلس تفکیکی و پایان کار ساختمان ملک مورد نظر.

مراحل انجام کار:
1. تکمیل فرم درخواست استفاده از تسهیلات بانک.
2. استعلام تسهیلاتی که توسط بانک انجام می گردد.
3. اخذ سایر مدارک مورد نیاز و تکمیل فرمهای مربوطه حسب تشخیص بانک به منظور بررسی درخواست مطروحه.
4. انعقاد قرارداد.
5. اعطای تسهیلات.
6. ارایه اصل مدارک درخواستی به شعبه الزامی است .