مدیرعامل پست بانک ایران در بازدید از مراکز ارائه خدمات این بانک در پایانه مرزی مهران بر خدمترسانی مناسب به زائران اربعین حسینی تأکید کرد.
اقتصادگردان- به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران در سفر به استان ایلام در جمع کارکنان و مدیران پست بانک این استان با تشریح اهداف این بانک درسال جاری، گفت: پست بانک با رسیدن به سوددهی و تثبیت مناسب و افزایش توان رقابت با سایر بانکها و دستیابی به جایگاه مورد انتظار و همچنین انجام مأموریت های مرتبط با بانک تخصصی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درسال آینده موفق تر عمل می کند.
وی تصریح کرد: برنامه افق بلندمدت پست بانک ایران را برای پنج سال آینده تنظیم و از ابتدای سال ۱۳۹۹ اجرای آن را عملیاتی میکنیم، با اجرای این برنامه دیگر بحث زیاندهی و تثبیت را نداریم و مثل بانکهای تراز اول کشور، حرکت اصولی و منطقی خود را تا تبدیلشدن به بانک تخصصی حوزه IT و ICT و بزرگترین بانک مناطق محروم و کمترتوسعهیافته کشور دنبال میکنیم.
شیری تاکید کرد: البته این مهم با اجرای بانکداری دیجیتال و با توجه به توانمندهای پست بانک ایران در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دست یافتنی است.
وی با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی توقف و عدم سرویسدهی دستگاههای خودپرداز تصریح کرد: بانک مجموعه درهم تنیدهای از سامانه ها و خدمات الکترونیک و کارکنان است که با همکاری هم، عملکرد بانک را پشتیبانی میکنند.
مدیر عامل پست بانک، در ادامه از رشد 3.5 برابری بانکداری بینالملل درشش ماهه اول سال۱۳۹۸ نسبت به زمان مشابه درسال گذشته خبر داد و گفت: قطعاً با برنامهریزی درست عملکرد بهتری در این حوزه خواهیم داشت.
شیری درپایان تاکید کرد: به همت کارکنان توانا و متعهد، عملکرد بانک رشد خوبی داشته و به زودی جشن سودهی را با کارکنان زحمتکش برگزار می کنیم.
مدیر عامل پست بانک ایران در ادامه سفر خود به استان ایلام از پایانه مرزی مهران محل تردد زائران اربعین حسینی، مراکز ارائه خدمات پست بانک ایران در این پایانه از جمله دستگاههای خودپرداز سیار، شعب شهرستانهای مهران و سرآبله بازدید کرد.