:
كمينه:۱۸.۷۹°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
با حضور رئیس سازمان گردشگری، وزیر کشور و جمعی از مسوولان واستانداران صورت گرفت

تجلیل رئیس جمهور و سازمان میراث فرهنگی وگردشگری از خادمان سفرهای نوروزی

در این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و تندیس، از فعالیت‌های پلیس، هلال احمر، سازمان راهداری ،‌ سازمان شهرداری و دهیاری‌ها، اورژانس، تعزیرات حکومتی، دفاتر خدمات مسافرتی، اسکان و پذیرایی و استانداران به خاطر ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی تجلیل شد...
کد خبر: ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۹


خبراقتصادی: همایش تجلیل از اعضای ستاد تسهیلات سفر و قدردانی از زحمات تلاش گران تعطیلات نوروزی سال 1391، با حضور محمود احمدی‌نژاد رییس جمهورـ  حمید بقایی معاون اجرایی رییس جمهور ـ حسن موسوی رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ـ  منوچهر جهانیان معاون گردشگری کشور- سردار مومنی رییس پلیس راهور ناجا - و حسن قشقاوی معاون کنسولی وزارت خارجه روز پنجشنبه 31 فروردین ماه برگزار شد.



همچنین در همایش تجلیل از خادمان سفرهای نوروزی، وزیر کشور، جمعی از استانداران، مدیران میراث فرهنگی و گردشگری استان‌ها و مدیران عامل مناطق آزاد کشور در کنار نمایندگان و اعضای جمعیت هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی، پلیس راهور ناجا و وزارت راه و شهرسازی حضور داشتند.




در این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و تندیس از فعالیت‌های رییس پلیس پیشگیری ناجا، رییس پلیس راهور ناجا، رییس جمعیت هلال احمر، معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور،‌ رییس سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور، رییس اورژانس، رییس سازمان تعزیرات حکومتی، معاون دفاتر خدمات مسافرتی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، معاون اسکان و پذیرایی و تعداد دیگری از اعضا و فعالان این ستاد تقدیر شد.




همچنین استانداران استان‌های مازندران، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، هرمزگان، بوشهر، گیلان، کرمانشاه،‌ قم، ‌گلستان، کردستان و کرمان به خاطر ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی  مورد تجلیل قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان، در این مراسم، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ایران نیز آمار کوتاهی را از خدمات ارائه شده توسط این دستگاه در سفرهای نوروزی ارائه کرد.



محمد جواد جعفریان با بیان این‌که تمام خدمات جمعیت هلال احمر در یک طرح ۱۹ روزه ارائه شدند، گفت: در این مدت ۱۹۰۰ پست ثابت برقرار شد و ۱۲۵ هزار نفر در بخش‌های مختلف مانند پرستار، پزشک و امدادگر فعالیت می‌کردند.همچنین ۲۵ میلیون و ۸۲۶ هزار نفر در این ۱۹ روز به پست‌های برقرار شده مراجعه کردند.





او ادامه داد: در تعطیلات نوروز که نشریات و روزنامه‌ها منتشر نمی‌شدند روزنامه‌ی «ماه نو» با همکاری سازمان میراث فرهنگی روزانه در تیراژ ۲۸۰ هزار نسخه چاپ می‌شد. همچنین در این مدت ۱۶ میلیون قلم کالای فرهنگی و امدادی توزیع شد.




رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ایران با اشاره به برپایی ۷۰۰ خیمه‌ی نماز در کشور و فعالیت ۱۲۴۵ پایگاه امدادی خاطرنشان کرد: در این مدت سرعت انتقال مصدومان ۹ درصد افزایش یافت و همچنین با کاهش ۴ درصدی زمان حضور در محل حادثه و نیز کاهش ۲۸ درصدی فوت مصدومان در هنگام انتقال روبرو بودیم.



نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
0
0
سلام. با تشکر از شما، به ما هم سر بزنید:
http://asemangasht.com/
Iran tour operator