:
كمينه:۱۸.۷۹°
بیشینه:۱۹.۹۹°
Updated in: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲

شایعه انتخاب فرزین برای بانک مرکزی

کد خبر: ۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۸
در حالی که طی هفته گذشته و به دنبال افزایش التهاب در بازار سکه و ارز،خبرهایی در بین اهالی رسانه مبنی بر تغییر ریاست کل بانک مرکزی دهان به دهان می چرخید،حضور یک چهره اقتصادی دولت در گفت و گوی ویژه خبری به شایعات جانی دوباره بخشید.






به گزارش دنیای صنعت، به دنبال تحولات ایجاد شده در بازار سکه و ارز طی هفته های گذشته ،خبر هایی مبنی بر تغییر ریاست کل بانک مرکزی از سوی رییس جمهور به گوش می رسید.

بنابر شنیدها، از محمد رضا فرزین که اینک معاونت اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی را بر عهده دارد، به عنوان گزینه جایگزین محمود بهمنی نام برده می شد.

در حالی که تحولات ایجاد شده در بازار سکه و ارز و ارائه پاسخ به افکار عمومی پیرامون تحولات ایجاد شده به طور 100 در صدی ازوظایف محوری بانک مرکزی بر شمرده می شود، حضور محمد رضا فرزین در برنامه گفت و گوی ویژه خبری، نشان داد که تغییرات دربانک مرکزی در حال قوت گرفتن بوده و احتمال دارد از این پس فرزین به عنوان رییس جدید این بانک اخبار مربوط به ان را به مردم بگوید.

هر چند هنوز انتصاب فرزین به ریاست کل بانک مرکزی از سوی هیچ مقامی رسما تایید نشده، اما مقامات مستقر دربانک مرکزی نیزتا کنون هیچ گونه اظهار نظری در باره عدم حضور بهمنی در گفت و گوی ویژه خبری ارائه نکرده اند.