:
كمينه:۲۰.۴°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
معرفی محصول جدید مرسدس بنز +تصاویر

اسپرینتر 2014, خودری اقتصادی وهمه فن حریف بنز

مرسدس بنز به تازگی مدل بروز شده ون فول سایز خود را معرفی کرد؛ خودرویی که تحویل اولین سری آن از اوایل شهرویرماه 92 در بازارهای اروپایی آغاز می شود
کد خبر: ۱۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۷

خبراقتصادی:همچنین مرسدس یک پیشرانه 1.8 لیتری سوپرشارژ (بنزینی یا گازسوز) نیز تدارک دیده که 156 اسب بخار قدرت دارد. اسپرینتر 2014 با مصرف سوختی که حداکثر به 6.3 لیتر می رسد، اقتصادی و بهینه ترین ونی است که تاکنون وارد بازارهای جهانی شده. برای گیربکس نیز بسته به نوع موتور می توان از شش سرعته دستی با سیستم بهینه سازی ECO-Gear یا هفت سرعته اتومات استفاده کرد.در این فیس لیفت که با شعار "ظاهر متمایز” انجام شده می توان به تغییراتی مانند طراحی مجدد جلوپنجره، کاپوت و سپرها و چراغ های جدید و کاهش ارتفاع تعلیق پی برد. اما کمترین تغییرات در نمای داخلی صورت گرفته چراکه به گفته مرسدس این بروز رسانی تنها شامل روکش چرمی صندلی ها، فرمان و اهرم دنده جدید، بهبود سیستم پخش و استفاده از سیستم راهیابی Becker MAP PILOT می شود.

در بحث امکانات هم اسپرینتر 2014 حرف های جدیدی برای گفتن دارد. اسپرینتر برای نخستین بار به پنج سیستم ایمنی مجهز شده؛ شامل سیستم جلوگیری از اثر بادهای جانبی ناگهانی (Crosswind Assist) و تنظیم اتومات ارتفاع نور چراغ های جلو (High beam Assist) هردو بصورت استاندارد و سیستم پیش گیری از تصادف، هشدار دهنده نقطه کور و هشدار دهنده تغییر لاین نیز بصورت سفارشی است.

2014 Mercedes Sprinter

2014 Mercedes Sprinter

2014 Mercedes Sprinter

2014 Mercedes Sprinter

هنوز مشخصات فنی اسپرینتر منتشر نشده اما با این حال می دانیم که پیشرانه های متفاوتی با استاندارد یورو6 از چهارسیلندر گرفته تا شش سیلندر دیزلی که قدرتشان مابین 95 تا 190 اسب بخار متغیرست قابل سفارش خواهند بود؛ همچنین مرسدس یک پیشرانه 1.8 لیتری سوپرشارژ (بنزینی یا گازسوز) نیز تدارک دیده که 156 اسب بخار قدرت دارد. اسپرینتر 2014 با مصرف سوختی که حداکثر به 6.3 لیتر می رسد، اقتصادی و بهینه ترین ونی است که تاکنون وارد بازارهای جهانی شده. برای گیربکس نیز بسته به نوع موتور می توان از شش سرعته دستی با سیستم بهینه سازی ECO-Gear یا هفت سرعته اتومات استفاده کرد.