:
كمينه:۲۵.۴°
بیشینه:۲۶.۷۹°
Updated in: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
لیست هتل هایی که در نوروز تخفیف داده اند

ارزان ترین و گران ترین هتل های ایران در نوروز

به مناسبت ایام نوروز و تعطیلات برخی از هتل ها در سطح کشور آمادگی خود را جهت پذیرایی از مسافران اعلام کرده و تخفیفات ویژه ای جهت رفاه حال مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است. هتل های جهانگردی غار علیصدر در همدان، هتل سنتی نیایش در شيراز، تخت جمشيد در کلاردشت با 13 درصد تخفيف ميزبانان گردشگران هستند.
کد خبر: ۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۲
خبراقتصادی: ایران به خاطر ظرفیت بزرگ گردشگری، آثار باستانی و پهناور بودن کشوری که 7 هزار تاریخ قابل مراجعه دارد، با طیف گسترده ای از هتل ها، با امکانات و آب و هوای مختلف و قیمت های مختلف همراه است و معمولا تعدادی از این هتل ها در سراسر سال مورد توجه مسافران و گردشگران هستند و تعدادی نیز در ایام نوروز با استقبال مسافران نوروزی همراه هستند.




                                هتل عباسی اصفهان

اما در مجموع تعدادی از هتل های متوسط به پایین از بازار خوبی در بقیه ماه های سال برخوردار نیستند اما امید است که با توسعه گردشگری در ایران، شاهد رونق بیش از پیش آنها باشیم.

به مناسبت ایام نوروز و تعطیلات برخی از هتل ها در سطح کشور آمادگی خود را جهت پذیرایی از مسافران اعلام کرده و تخفیفات ویژه ای جهت رفاه حال مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.
هتل های جهانگردی غار علیصدر در همدان، هتل سنتی نیایش در شيراز، تخت جمشيد در کلاردشت با 13 درصد تخفيف ميزبانان گردشگران هستند.



               هتل داریوش، کیش



هتل‌ها بیشتر مورد استفادهٔ مسافران و گردشگران قرار می‌گیرند اما برخی از هتل ها به دلایل زیبایی به عنوان مرکز گردشگری کشور هم هستند و همایش ها، دوره های آموزشی و علمی وتخصصی، و کنفرانس های بین المللی و داخلی نیز در آنها برگزار می شود

 از جمله هتل های گران قیمت و مجلل ایران می توان به هتل ملک التجار-هتل داریوش-هتل داد-هتل شهریار-هتل هما-هتل کندوان و هتل عباسی اشاره کرد.


 25% تخفیف

مراغه

هتل بزرگ مراغه

 25% تخفیف

شیراز

هتل بین المللی پارسه

19% تخفیف

يزد

هتل بزرگ فهادان

19% تخفیف

يزد

هتل بین المللی داد

18% تخفیف

کیش

هتل فلامینگو

17% تخفیف

مشهد

هتل پردیسان

15% تخفیف

شيراز

هتل هما

15% تخفیف

مازندران

هتل بزرگ رامسر

15% تخفیف

تبريز

هتل كندوان

14% تخفیف

تبريز

هتل بين المللی گسترش

12% تخفیف

تهران

هتل لاله

12% تخفیف

کیش

هتل پارمیس

12% تخفیف

اصفهان

هتل عباسی

11% تخفیف

سرعين

هتل بوستان

10% تخفیف

مشهد

هتل پارس

10% تخفیف

مشهد

هتل خانه سبز

10% تخفیف

مشهد

هتل تارا

9% تخفیف

مشهد

هتل بین المللی قصر الماس

9% تخفیف

گيلان

مهمانسرا جهانگردی انزلی

8% تخفیف

  کیش

هتل داریوش

7% تخفیف

  کیش

هتل جام جم

7% تخفیف

زنجان

هتل پارك هتل

6% تخفیف

مشهد

هتل آپارتمان ملل

5% تخفیف

تبريز

هتل پارس ائل گلی

5% تخفیف

مازندران

هتل كورش

5% تخفیف

اصفهان

هتل سفير





                     هتل داد



                                هتل کندوان
                     

                            هتل ملک التجار




                         هتل شهریار




هتل هما



نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
جعفري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
0
1
مي خواستم مطالبي رو به عرض همه دوستاني كه شايد قصد سفر به يزد و خداي ناكرده اقامت در مسافرخونه سنتی (واقعا مسافرخونس نه هتل)دارند برسونم
اول اينكه اصلا گول اين عكسا و توصيفاتي كه توي اينترنت از اين مثلا هتل ميشه رو نخورين.
من خودم براي چهار شب اقامت ( در اسفند1390) در اين هتل اتاق دو نفره رزرو كردم و وجه مربوط به هر چهار شب رو هم پيش پيش ريختم به حسابشون و مسافرت رو شروع كرديم
نصف شب رسيديم همراه با همسر و با اساس و وسايل در دستمون متوجه شديم كه تاكسي امكان رسوندن ما به دم در هتل رو نداره چون هتل داخل بازار قرارداره (حالا ما كه با هواپيما سفر كرديم ولي نمي دونم اگه كسي با ماشين خودش به يزد سفر كنه اونوقت تكليف ماشينش چي ميشه؟) پس كلي كيف كشي كرديم تا به هتل رسيديم از در ورودي تا پذيرش هم خودش صد متري ميشه كه بازم بايد وسايل رو به كول بكشين بعد از اون به يك هشتي بي قواره كوچولو كه مثلا لابي بود وارد شديم
رفتار پرسنل هم كه بماند در حد يك مسافرخونه خيلي خيلي بي كلاس و همراه با زل زدن همراه با اخمي بود كه آدم ناخودآگاه اين وهم براش پيش مي اومد كه نكنه من كار بدي مرتكب شدم؟! بعد از پذيرش شدن رفتيم تا اتاق رو تحويل بگيريم وارد يك حياط شديم كه در همون نصف شب پر از پسر و مردايي بود كه همه مشغول قليون كشيدن بودن و فضا آدم رو ياد چايخونه هاي سنتي مردونه مردونه مي انداخت كه ...
بالاخره به اتاق رسيديم، در اتاق كه يك تخته چوب ساده و بي قواره در يك كلام عين در طويله ( كه البته صداي باز و بسته شدنش هم واقعا آدم رو ياد در طويله مي انداخت)
وارد شديم و يه دفه بهت زده شديم اندازه اتاق اندازه لونه موش بود فضاي كلي اتاق به اين شكل بود يك يخچال كوچولو، يك تلويزيون و يك مبل يكنفره و كمتر از يك متر مربع فضاي خالي! يك راه پله تيز هم شما رو به نيم طبقه بالا مي برد كه يك تخت دونفره توش بود و اون هم اونقدر فضاش كم بود كه هم سرت به طاق اتاق مي خورد و هم ترس اين رو داشتي كه نصف شب غلت بخوري و بيفتي پايين!
و اما نهايت بي كلاسي در اين اتاق اين بود كه نه كمدي و نه حتي رخت آويزي در اتاق نبود ( البته جايي هم نبود توي اتاق كه بخواد همچين امكاناتي توش قرار بگيره) حالا اگه بپرسين پس تكليف لباس آدم چي ميشه بايد بگم كه مديريت محترم اين هتل فكر اينجاشم كرده و يك ميخ به ديوار كوبيده و به همون ميخ، چند عدد چنگك لباس (hanger) آويزان شده!!!!!!!!! چيزي كه در بد بخت ترين مسافرخانه هم فكر نمي كنم بشود آثاري از آن پيدا كرد. در مورد گچ بري و آينه كاري و زيبايي اتاق هم بايد بگم اين موارد فقط به همون 3 تا اتاق ويژشون اختصاص داره اگر نه بقيه اتاقها كه يك گچ ساده به ديوار كشيدن و وسلام
خلاصه اينكه اتاق، فضاي كلي هتل و رفتار پرسنل در حدي ناراحت بود كه نهايتا ما تصميم گرفتيم بجاي 4 شب، 3 شب اقامت نموده و بجاي ترك هتل در روز شنبه ، پنجشنبه شب اتاق را ترك نمائيم و حتي پرواز روز شنبه خودمان را كنسل نموده و همان پنجنشبه شب رنج سفر با اتوبوس را به جان بخريم ولي جانمان را از دوشب اقامت ديگر در اين هتل نجات دهيم!
در برگ تسويه از ما خواسته شد تا شماره حساب خود را قيد نمائيم تا حداكثر روز شنبه يا يكشنبه نسبت به واريز وجه مربوط به يك شب كنسل شده اقدام نمايند.
اتفاقي كه هرگز نيفتاد و چند بار تماس بعدي ما هم هر بار با جوابهاي سربالا كه البته با گرفتن اطلاعاتي از قبيل اينكه چند شب اقامت داشتيد كي آمديد كي رفتيد شماره همراهتان چند است و بزودي واريز خواهد شد همراه بود و هرگز وجه مربوط به حساب ما واريز نگرديد و جالب تر اينكه در يكي از تماسها يكي از پرسنل گفت كه حقوق خود ما را هم نداده اند!!!!!
اينجانب موارد و مشكلات هتل و واريز نشدن وجه ياد شده را از طريق ايميل اعلام نمودم كه ظاهرا اين ايميل هيچوقت چك نمي شود و به اصطلاح سر كاري است چونكه عليرغم گذشت مدت طولاني هيچ جوابي به من ارائه نشد و هيچ تماسي نيز گرفته نشد البته در سايت متعلق به اين گروه نيز كليه مشكلات و مسائل را به صورت مبسوط اطلاع رساني نمودم ولي دريغ از يك ذره احترام قائل شدن براي مشتري از طرف اين گروه
خلاصه اينكه اگر قصد سفر و اقامت در يزد را داريد به شما اكيدا توصيه مي كنم به هيچ عنوان هتل هاي سنتي را براي اقامت انتخاب نكنيد و گول تبليغات زيباي آنها در اينترنت را نخوريد چرا كه واقعا از نظر امكانات، زيبايي و رفتار پرسنل در حد يك مسافرخانه هم نمي باشند.
مدیر پایگاه نام هتل وگروه هتل ها محفوظ است و اگر مدافعان هتل های سنتی نظری دارند بفرمایند. این سوال مطرح است که استاندارد هتل های سنتی چه باید باشد آیا باید امکانات هتل های امروزی را داشته باشد آیا باید از نظر قیمت و هزینه کمتر از هتل های دیگر باشد؟
ضمن این که مسافر باید احساس راحتی کند و اگر از مرکز یا شهر دیگری به سفر می رود رفتار پرسنل احساس ناامنی و عدم راحتی را به مسافر و گردشگر منتقل نکند و مسافر احساس کند که در شهر و خانه خود قرار دارد و به خصوص در مورد مسافران خارجی باید به شدت این موارد رعایت شود تا قطب گردشگری منطقه بتواند از مزیت های خود بهره ببرد.
ق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
0
4
از کولر آبی توی عکسش معلومه
مهراوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
0
1
با تایید نظر کامنت بالا، هتل ملک التجار فقط برای وقت گذرانی بعداز ظهر و آخر شب خوبه و اصلا مکان مناسبی برای بیتوته نیست
ناشناس
|
India
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
0
1
خبر خوبی بود
امیدوارم از این دست خبرها بیشتر ببینیم
خیلی خوبه که از هتل های مختلف و تخفیفا شون مطلع باشیم
ایران خودمون بهترین کشور دنیا است اگه....
بماند
با تشکر از مسئولان سایت
ناشناس
|
Turkiye
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
0
1
هه هه
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
0
0
سلام و روز بخیر
کسی در مورد هتل سنتی نیایش شیراز اطلاعاتی داره؟چندتا نظری که خوندم همه راضی بودن
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
0
0
هتل سنتی نیایش بی نظیره از همه نظر.بیشتر البته گردشگرا میرن اما ارزونه به نسبت