:
كمينه:۱۴.۸۴°
بیشینه:۱۵.۷۹°
به‌روز شده در: ۳۰ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵

فراخوان ایده‌پردازی در بزرگ‌ترین کسب‌وکار اینترنتی ایران

دیجی‌کالا، با هدف به‌کارگیری و ترویج «نوآوریِ باز» در ایران، ایده‌پردازان خلاق را به چالشی هیجان‌انگیز با عنوان «نگاهی به فردا» فرا می‌خواند.
کد خبر: ۶۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۳
1448965803266_djkala09432.jpg

خبر اقتصادی - دیجی‌کالا، همه‌ افرادی را که می‌توانند از ترکیب تحقیق و تخیل، به ایده‌های خلاقانه‌ای درباره‌ آینده‌ این شرکت دست یابند، به مشارکت در فراخوان «نگاهی به فردا» دعوت می‌کند.

در این فرصتِ هیجان‌انگیز، از علاقه‌مندان به نوآوری خواسته شده که جهانِ شش سال بعد را با نگاهی خلاقانه تصویر کنند و شرح دهند که دیجی‌کالا را در سال ۱۴۰۰ چگونه می‌بینند.

شرکت‌کنندگان تا پایان آذرماه ۱۳۹۴ فرصت دارند ایده‌هایشان را برای دیجی‌کالا ارسال کنند. جوایز سه برگزیدۀ این فراخوان عبارت است از نفر اول: یک Microsoft Surface Pro 3 یا MacBook Air 2015، نفر دوم: یک iPhone 6s یا Samsung S6 Edge Plus، نفر سوم: یک Canon EOS 700D Kit 18 یا Nikon D5300 Kit 18

پاداش جذاب‌تر، عضویت در «گروه نوآوریِ باز» دیجی‌کالاست. شبکه‌ای از ایده‌پردازان درون‌سازمانی و بیرونی که به‌روش‌های مختلف در فعالیت‌های نوآورانه‌ دیجی‌کالا مشارکت می‌کنند.

دریافت ایده‌های گوناگون و اجرای آن‌ها برای خلق ارزش، روشی تازه برای نوآوری است. راهکاری که آن‌را «نوآوریِ باز» می‌نامند. دیجی‌کالا به‌عنوان بزرگ‌ترین کسب‌وکار اینترنتی ایران، قصد دارد با به‌کارگیری و ترویج نوآوریِ باز، در این زمینه نیز پیشگام باشد. فراخوان «نگاهی به فردا» نمونه‌ای از این تلاش است.

برای اطلاع از جزئیات فراخوان، معیارهای ارزیابی و شرایط شرکت در این چالش هیجان‌انگیز، به صفحه‌ «نگاهی به فردا» در دیجی‌کالا مراجعه کنید.