:
كمينه:°
بیشینه:°
به‌روز شده در: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
تعداد نظرات: ۱۶ نظر

قیمت جدید انواع خودرو اعلام شد + جدول

جدول کامل قیمت رسمی و جدید محصولات سایپا، ایران خودرو و پارس خودرو مورد تایید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان منتشر شد.
کد خبر: ۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۱
خبراقتصادی: در راستای اجرای مصوبه اخیر دولت مبنی بر محاسبه قیمت رسمی خودروهای داخلی بر اساس ارز مبادلاتی، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قیمت جدید محصولات ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو را اعلام کرد.
 


بر همین اساس قیمت رسمی پژو 206 تیپ 2 با کیسه هوای راننده و سرنشین معادل 32 میلیون تومان، پراید SX 131 معادل 16 میلیون و 750 هزارتومان، قیمت پژو پارس سال با ترمز ضد قفل، ایموبیلایزر و کیسه هوای راننده 30 میلیون تومان، تندر 90 هم 36 میلیون تومان تعیین شده است.
 
همچنین قیمت رسمی پژو 405 بنزینی GLX به میزان 23 میلیون تومان، تیبا SX به قیمت 19 میلیون و 790 هزارتومان، پراید 111 SX به قیمت 17 میلیون و 200 هزارتومان  و پراید 141 SX نیز 16 میلیون و 150 هزارتومان تعیین شد.
 
پیش از این قیمت پژو 206 تیپ 2 معادل 19 میلیون و 424 هزار تومان، پراید SX131 معادل 12 میلیون و 530 هزارتومان و پژو پارس سال 22 میلیون و 970 هزارتومان اعلام شده بود. قیمت پژو 405 هم 17 میلیون و 906 هزار و 400 تومان، تیبا 15 میلیون و 400 هزارتومان و پراید 111 هم 11 میلیون و 940 هزارتومان بود.

جدول کامل قیمت های جدید و رسمی انواع خودرو به شرح زیر است.

قیمت جدید انواع خودروی تولیدی شرکت ایران خودرو
نوع خودرو     قیمت جدید(میلیون تومان)
پژو 405 بنزینی    SLX     26
پژو 405 بنزینی     GLX     23
پژو 405 دوگانه سوز       GLX     25
پژو 206 تیپ 2          32
پژو 206 تیپ 6         42.5
پژو 206 تیپ 5         35.5
پژو 206 صندوقدار       V8)     36
پژو 206 صندوقدار              V9)     43
پژو 206 صندوقدار            V2)     37.5
تندر 90 یورو4           E1     32.5
تندر 90 یورو4             E2     36
پژو پارس سال            30
پژو پارس معمولی دوگانه سوز     31.7
پژو پارس               ELX     37
پژو پارس             ELX     37.7
پژو پارس LX سال      33.5
پژو پارس اتوماتیک     40.3
پژو                    207i     42.5
پژو 207i اتوماتیک          49.5
رانا یورو 4              32.5
وانت باردو بنزینی      10.3
وانت باردو دوگانه سوز        10.55
وانت باردو دوگانه سوز       11.3
سورن                ELX     30
سورن            ELX EF7     31.5
سمند            SE     21.8
سمند ال ایکس EF7 پایه گازسوز      27.5
سمند ال ایکس بنزینی          26.5
سمند               25.5

قیمت جدید انواع خودروی تولیدی شرکت سایپا
نوع خودرو      قیمت جدید (میلیون تومان)
پراید 131        SL     15.7
پراید 131            LE     16.5
پراید  131             SX     16.75
پراید 131         EX     17.35
پراید 132           SL     16.1
پراید132           LE     16.7          
پراید 132          SX     16.95
پراید 132          EX     17.75               
پراید 111        SX     17.2
پراید111       EX     17.8             
پراید 141         SX     16.15        
تیبا             SX     19.79 

همچنین قیمت تندر 90 تولیدی شرکت پارس خودرو نیز 36 میلیون تومان اعلام شده است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
0
7
یک دفعه سرنگ بردارید خون ملت را بکشید بدهید خودرو ساز محترم نوش جان کند
پاسخ ها
کیومرث
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
دیگه از سرنگ گذشته با دبه 20 لیتری خون رو میکشن !
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
0
8
خودروسازان سايپا وايران خودرو اگر همه قطعات خودرو ها را از خارج وارد مي كنند پس كدام قطعه يا خودرو را مي سازند كه ما به آن افتخار كنيم من يك فرهنگي اين مملكت هستم با 21 سال سابقه با قرض ووام 16 ميليون تومان به ال 90 ريخته ام درقيمت جديد كه 36ميلون تومان باشه بقيه اش را از كجا بيارم مجبورم ازخريد آن منصرف شوم
رضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
0
5
در شهریور که قیمت L90 در کارخانه 18 میلیون بود مبلغ 10 میلیون برای خرید آن واریز کردم . در مهر قیمت آن را به 21 میلیون رساندند.برابر قرارداد ،دی ماه زمان تحویل آن بود .الآن که 21 بهمن است هنوز موعد تحویل آذر را تحویل ندادند تا قیمت های بازار بالا رود و آنها قیمت های کارخانه را بالا ببرند.اگر به آرشیو قیمت ها مراجعه کنید قیمت بازار آزاد ال 90 در ماه قبل 24 میلیون بوده است . قیمت جدید کارخانه یعنی 36 میلیون برای ال 90 منصفانه نیست.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
0
6
واقعا خسته نباشید شماکه گفتید قیمتا میاد پایین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بالا رفته که پایین نیومده
محمد
|
United States of America
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
0
1
یاد دوره غروی ها واسماعیلی ها و ویسه هادر صنعت خودرو بخیر.یادمه غروی را مسخره میکردند که همه چی را میخاد تولید داخل کنه .عجب دوره ای بود خودرو ساز پول قطعه ساز را به موقع میداد.یادمه که شرکت های قطعه ساز داخلی نام آور شده بودند.شرکت هایی مثل کروز وشتاب کار بروز ترین تکنولوژی را از اروپا آورده بودند .دوره مهندس قربانی ها در قطعه سازی ودوره پور مجیب ها در ساپکو.اون روز ها همه دنبال تولید بودند والبته عده ای که میگفتند ما ها دیوانه ایم.قرارداد ایی مثل ال 90 که مثلش شد مثل همون خال کوبی واون پهلون زپرتی که از سوزن میترسید.ال 90 اگه قراردادش از طرف بعضی آقایون این جوری دربو داغون اجرا نمیشد الان اگه تمام دنیا مارا تحریم می کردند ککمون هم نمیگزید.هر جای دنیا تحریم صورت میگیره تولید کننده داخلی جون میگیره .حالا چی شده خودروساز ها در حال ورشکستگی؟قطعه ساز ها همین طور؟مصرف کننده داخلی هم که آهش به آسمونه؟یادمه یک زمان آمار 90 درصدی و100 درصدی از تولید داخلی اعلام میشد؟موتور ملی کجاست؟ اتاق فکر این شرکتها چه میکنند؟پیشکسوتان این صنعت چرا خانه نشینند؟با دلیل بوده یا بغضی بوده که از آنها استفاده نمیشه؟(یک سینه سوخته صنعت خودرو که الان کارش ساختمانه وتمام تجربیاتش باد هوا )
مدیر پایگاه ممنون از این توضیحات عمیق و دلسوزانه شما
منتظر مقاله و مطالب دیگر شما هستیم
تاریخ دوران به دوران است صنعت وادبیات وچیزهای دیگر هم ...
اما در این دوره می شه نشست فکر کرد و تجربه ها را گفت تا گوش شنوایی باشد و تجارب منتقل شود.
وقتی کسب وکار رونق داره و همه سرشون شلوغه نمی شه حرفی را درست بشنویم
پس حالا که کف بازار هستیم و در رکود نسبی باید بحث و نظر داشته باشیم و مطمئن باشید که اثرگذار است و بالاخره روزی دوباره وقت تحرک و تحول بهتر خواهد بود
پس خیلی نباید ناامید باشیم روزی خواهد رسید که تجربه شما کارساز خواهد بود
پس ما را از تجربه گرانبها و ارزشمند خودتان بهره مند سازید . منتظریم
محمد
|
India
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
0
0
سلام.مرسی از پی نوشت حضرتعالی.بنده را سر فراز نمودید.همه ما دغدغه وطن داریم کمی وزیادی آن یا کیفیت این دغدغه فرق دارد اما در همه وجود دارد.به عنوان مثال یک نفر تشخیص میدهد رییس یک وزارتخانه باشد میتواتند بهتر خدمت کند ویک نفر دیگر کار تحقیقاتی ویا یکی دیگر کار اجرایی ویکی دیگر کار یدی وغیره.حالا فرض بگبریم این افراد در یک جامعه یا سازمان بخواهند با هم در جهت همان دغدغه خود که وطن است کار کنند ودر راستای هدفشان حرکت کنند ولی اصلا با هم صحبت وتعامل دوستانه نداشته باشند فکر میکنید چه میشود؟به نظر شخصی من همه سعی میکنند بالاترین پست سازمانی را اشغال یا تصاحب کنند.برای این کار هم بایستی پا روی یک سری اصول بگذارند .حال تعاملات این چند نفر چگونه خواهد شد؟قطعا تعامل دوستانه ای نخواهند داشت واز همه مهمتر انرژی آنها از دغدغه اصلی به جای دیگری معطوف خواهد شد.من در خودم احساس مسیولیتی میکنم شما نیز همین طور وعزیزانی که در طول روز در جامعه با آنها برخورد دارم .یکی از گرانی مینالد دیگری ناسزا میگوید ودیگری نا امید است.اما واقعا چه میشود کرد؟این که بدیهی است با غصه خوردن وغر زدن چیزی درست نمیشود.نا امیدی هم که مادر تمام بیماری هاست وبه خود لطمه میزنیم.این هم که مسلم است که جامعه به خودرو نیاز دارد.اما واقعا چه دلیلی دارد وقتی افزایش چند برابری خودرو را در جامعه واز سوی خودرو ساز مشاهده میکنم من هم بایستی به این آتش دامن بزنم؟از طرفی من خودرو نیاز دارم .مسله اساسی اینجاست آیا وقتی خودروساز به هر دلیلی قیمت ها را این چنین بالا میبرد زمان تامین نیاز خرید من در این زمان چه رفتاری را از طرف خودرو ساز در پی دارد ؟ چیزی که بارها مشاهده کرده ام این است که خودرو ساز انگیزه ای برای کاهش قیمت ندارد وچنین استنباط میکند مردم با هر قیمتی میخرند .اگر دقت وبررسی شود ویا خود شما تولید کننده بودبد چه میکردید؟قیمت را بالاتر نمیبردید؟یا احتمالا تدابیری جهت کاهش قیمت تمام شده خود اتخاذ میکردید؟من مصرف کننده در شکل دادن این وضعیت سهیم هستم.حتما جاهای دیگر وسازمان های دیگر هم سهیم هستند اما تا نپذیرم که من هم سهیم هستم نمیشود کاری کرد.در پایان یاد آور میشوم من در مورد خودرو این مطلب را صادق میدانم ومثلا این مورد با مواردی مثل داروهای حیاتی که با جان من یا عزیزانم سر وکار دارد فرق دارد .چون در این موارد حیاتی تمام سعی وتلاشم را میکنم که آن کالای ضروری وحیاتی را بدست بیاورم.با تشکر
مدیر پایگاه ممنون این مطلب را با عنوان مصرف کننده نیز در بازار و قیمت خودرو سهم دارد به طور جداگانه در بخش یادداشت کار می کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۶
0
1
پراید 8میلیونی شده17میلیون چه خبره بابا مصرف کننده پراید قشر ضعیفه انقدر ظلم نکنید به این مردم البته حق دارید این ملت بی بخار که شما میبینید میگید هر بلا سرشون بیاریم اتفاقی نمی افته
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
0
1
بهترين كار براي كاهش قيمت خودرو، تحريم محصولات سايپا و ايران خودرو هست.وقتي همه براي خريد هجوم مي آورند اونها هم قيمت رو مي برند بالا پس از ماست كه بر ماست
قلاوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
0
1
حرص و ولع مدیران صنایع خودرو ...در مقایسه با مدیران سایر کشور ها مثلا المان نشانه ی این است که انها بدون ادعا ولی در خدمت مردم خود وحتی سایر کشور ها هستند . کافیست کیفیت ها را مقایسه کنیم .اگر تعرفه سنگین نبود .انها مسلمان ترند
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
0
0
کشور ما یک سیاستمداری مثل رضا خان و اتاتورک مخواهد که شاطر را به علت گران فروشی به تنور انداخت . تنها نمی توان دم از عدالت زد باید عملگرا بود و در عمل نشان داد که با سیاست و حضور به موقع می توان جلوی گرانی را گرفت و کشور را در مسیر صلح و ابادانی و پیشرفت قرار داد....
مدیر پایگاه روش های برخورد خشن و کتک زدن تورم جواب نمی دهد اما همان طور که گفتین با سیاست و هوشیاری و هوشمندی می توان جلوی گرانی و مشکلات را گرفت و کشور را به سمت پیشرفت حرکت داد
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
0
0
اگه در توانتون هست اشتباه منو نکنید. ماشین دیگه پایین بیا نیست بلکه هر روز بالاتر هم مشره. پس اگه امروز بخری بهتر از فرداست. پراید مدل ۸۱ الان تا ۷/۵ هم رفته پژو ۴۰۵ مدل ۸۵ الان ۲۱ میلیون داره معامله میشه. پس بجنبید
ناشناس
|
Japan
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
0
0
واقعا که خیلی قیمت خودرو رو گران کردید چرا به فکرقشر ضعیف مردم رانمیکنید
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
0
0
....پول این سرمایه دار ها و دلالای کله کنده که روز به روز داره بیشتر میشه.این فشارا و گرونیها فقط واسه قشر ضعیفه .
جانشورودی
|
Australia
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
0
0
ای کاش 36 میلیون بابت L90 از مردم میگیرید نان حلال می بردید سر سفره . ای کاش روزی برسد خودتان خجالت بکشید. ای کاش 36 ریال برای جان مردم ارزش می گذاشتید .
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
0
0
سلام ممنون می شم اگردرمورد پراید 131 پایه گازسوزتیپ se وآپشن ان توضیح دهید