:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۶.۹۹°
به‌روز شده در: ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶

خدمات‌دهی بانک رفاه به 15 درصد جمعیت ایران

اولین سامانه جامع رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مشتریان در نظام بانکی، در بانک رفاه کارگران راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۵۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
123-70.jpg

خبر اقتصادی - عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران گفت: بانک رفاه کارگران بیش از 10 میلیون سپرده گذار و 5.2 میلیون مستمری بگیر دارد و به بیش از 15 درصد کشور خدمت ارائه می‌کند؛ بنابراین برخورداری طیف وسیعی از آحاد جامعه از خدمات این بانک، ایجاد این سامانه را ضروری کرد.

محقق نیا اظهار کرد: متاسفانه هجمه ها علیه نظام بانکی شدت یافته است و وجود سیستم های رسیدگی به شکایات، اعتمادسازی نزد افکار عمومی بانک‌ها را در پی خواهد داشت.