:
كمينه:۲۰.۴°
بیشینه:۲۰.۹۹°
به‌روز شده در: ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹

مركز تماس بانك سرمايه با رويكردي نوين راه اندازي خواهد شد

خيراله بيرانوند، مدير عامل بانك سرمايه، با اعلام اين كه مركز تماس جديد اين بانك به زودي به بهره برداري خواهد رسيد گفت: در اين مركز از كارشناسان نخبه بانكي جهت پاسخگويي و برقراي ارتباط با مشتريان استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱

خبر اقتصادی - مدير عامل بانك سرمايه تصريح كرد: در مركز تماس بانك سرمايه ضمن پاسخ به سؤالات و برطرف نمودن مشكلات بانكي مشتريان، تلاش خواهد شد خدمات نويني همچون بانكداري مشاوره اي و همچنين طرح ها و خدمات جديد و اختصاصي اين بانك براي مخاطبان ارائه و تشريح گردد.
بيرانوند با بيان اين كه مركز تماس بانك سرمايه در آينده به محور بانكداري مجازي تبديل خواهد شد اظهار داشت: اولويت بانك سرمايه در سال جديد طراحي و ارائه خدمات نوين بانكي به مشتريان و تمامي اقشار جامعه به خصوص جامعه فرهنگيان خواهد بود و تلاش خواهد شد با توسعه و تقويت زيرساخت هاي فني، خدمات اين بانك به گونه اي كاملاً الكترونيك عرضه گردد.
وي افزود: در اين بين مركز تماس بانك سرمايه مي تواند به عنوان يكي از كانال هاي ارتباطي اثربخش در ارتباط با مشتريان ايفاي نقش نموده و پاسخگوي سؤالات تخصصي آنان در ارتباط با طرح ها و خدمات نوين اين بانك باشد.
بيرانوند تأكيد كرد: در اين مركز بر اساس اصل مشتري مداري، به شكايات و انتقادات مشتريان در كوتاه ترين زمان ممكن رسيدگي و از پيشنهادهاي ارائه شده در راستاي بهبود مستمر و ارائه شايسته تر خدمات بانكي، بهره گيري خواهد شد.