:
كمينه:۱۱.۵۱°
بیشینه:۱۱.۹۹°
به‌روز شده در: ۲۲ مهر ۱۴۰۴ - ۱۷:۰۵
مهندس وحید زاده در بازدید از مرکز تماس امور مشتریان :

حقوق مشتری را اصل می دانیم

رعایت حقوق مشتری جز منشور سایپا یدک به شمار می رود و ما حقوق مشتری را برای خود یک اصل می دانیم .
کد خبر: ۴۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰

خبر اقتصادی - مهندس وحید زاده مدیر عامل سایپا یدک در بازدید از مرکز تماس امور مشتریان سایپا یدک با تاکید بر ضرورت پاسخگویی به مشتریان گروه سایپا عنوان کرد: سایپا یدک باید در همه حال با بهره گیری از همه کانال های ارتباطی خود این آمادگی را داشته باشد تا پاسخگوی خواست و نیاز مشتریان باشد و با سعه صدر و خوش رویی در جهت سهولت انجام امورمربوط به مشتریان از هیچ کوششی دریغ ننماید.

به گزارش عصر خودرو، مدیر عامل سایپا یدک که با قرار گرفتن در کانتر پاسخگویی به مشتریان، بصورت تلفنی پاسخگوی مشکلات مشتریان بود، ضمن بررسی خواست مشتریان، با اشاره به آمادگی شبکه نمایندگی های سایپا در سراسر کشور اظهار داشت: شبکه نمایندگی های سایپا یدک که بعنوان پیشانی گروه سایپا در سراسر کشور در حال خدمت رسانی به مشتریان هستند باید این تفکر را در خود تقویت نمایندکه مشکلات مشتریان را در سریع ترین زمان ممکن به انجام برسانند تا مشتری مجبور نشود برای حل مشکل یا نیاز خود زمان بیشتری را سپری کند.

مهندس وحید زاده همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر سایپا یدک مرکز تماس پیشرفته ای را در اختیار دارد گفت: مشتری می تواند در هر لحظه با شماره 096770 تماس بر قرار نماید و مسائل خود را از طریق این کانال ارتباطی پی گیری نماید. 

مدیر عامل سایپا یدک همچنین عنوان کرد: پرسنل سختکوش مرکز تماس و امور مشتریان سایپا یدک می بایست با دل و جان جوابگوی مشتریان باشند ؛ چرا که رعایت حقوق مشتری جز منشور سایپا یدک به شمار می رود و ما حقوق مشتری را برای خود یک اصل می دانیم .