بهزاد ظهیری مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، (ایساکو) در همایش هماندیشی نمایندگیهای تحت پوشش دفتر منطقهای کرمان با بیان این مطلب گفت: اگر دربرخی موارد محدودیتهایی دردستور العملها و آییننامهها در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان در دوره گارانتی وجود دارد باید این رویهها اصلاح شود.
وی با اشاره به اینکه اعتبار ما و نمایندگیها باهم پیوند خورده است، افزود: نمایندگیها به عنوان پیشخوان صنعت خودرو کشور در جذب مشتریان و جلب رضایت آنان موثر هستند.
ظهیری در خطاب به نمایندگی های خدمات پس از فروش ایران خودرو گفت: بر اساس طرح جديد ايساكو كه اجراي آن به صورت پايلوت در مشهد مقدس آغاز شده است، هيچ خودرويي با كيفيت پايين به مشتري تحويل داده نخواهد شد.
مدير عامل ايساكو همچنين ضمن تاكيد بر ارتقاء كمي و كيفي نمايندگيها افزود: در سال جاري اولويت اصلي ما ارتقا كيفي و افزايش بهرهوري خدماترساني در كنار توسعه كمي نمايندگيها است، چون بر اين باوريم، كه بيش از توسعه كمي بايد توسعه كيفي نمايندگيها مورد توجه قرار گيرد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود از حذف پايلوت خدمات و عموميسازي آن در كليه نمايندگيها براي خودروهاي توليد انبوه خبر داد و گفت از سال 91 ارائه خدمات به اين نوع خودروها از حالت پايلوت خارج ميشود.
مدیر عامل ایساکو در پايان به تبيين طرحهاي جديد ايساكو براي ارائه تسهيلات به نمايندگيها و سهولت ارائه خدمات به مشتريان پرداخت.