:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۶.۹۹°
به‌روز شده در: ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳

افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو

در همایش نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو که در مشهد برگزار شد، آخرین وضعیت فروش و خدمات پس از فروش توسط مسوولان ایران خودرو تشریح و از نمایندگی های برتر تقدیر شد.
کد خبر: ۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۷







به گزارش ایکوپرس ، در این همایش که با شرکت نزدیک به ۱۸۰ نمایندگی از سراسر کشور برگزار شد، عبداله بابایی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از همراهی و همکاری نمایندگی ها در حل موانع و مشکلات ناشی از محدودیت های بین المللی تشکر کرد.

وی ازارتقای شبکه فروش و خدمات پس از فروش برای پاسخ گویی هر چه بهتر به مشتریان، استقرار نظام جامع آموزش، تشکیل کانون مشاوران نمایندگی ها، بهبود شرایط کار و درآمد آن ها خبر داد و گفت: بهبود برنامه تولید با افزایش نقدینگی و عرضه محصولات جدیداز برنامه های در دست اجرای گروه صنعتی برای یاری رساندن به نمایندگی ها است.

علی نمکین مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ( ایساکو )نیز در این همایش با اشاره به گزارش های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد گفت: شاخص رضایت مشتری درتابستان سال جاری نسبت به سال گذشته پنج درصد افزایش داشته و شاخص رضایت نمایندگی ها از ۶۰ به ۷۳ درصد رسیده است.

وی اظهار امیدواری کردبا ارتقای این شاخص ها و حفظ سه دوره برتری در حوزه خدمات پس از فروش، در سال جاری نیز برای چهارمین بارایساکو به این جایگاه نایل شود.

نمکین افزود: سهم بازار ایساکو در هشت ماه اول سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۰ درصدرشد کرده و استفاده از تمام توان نمایندگی های موجود، ارتقای کیفیت و رفع مشکلات آن ها هدف بزرگ ایساکو است.

مدیر عامل ایساکو، افزایش کیفیت، توسعه شبکه خدمات و بهبود تامین قطعات و تسهیل در ارایه خدمات به مشتریان را مهم ترین برنامه ها و اقدامات ایساکو در سال جاری ذکر و اظهار امیدواری کرد با بهبود هر چه بیشتر در این حوزه ها، بالاترین درجه رضایت مشتریان به دست آید.

در این همایش به ۱۲ نمایندگی برتردر حوزه فروش و خدمات پس از فروش به صورت نمادین لوح تقدیر و تندیس داده شد.