:
كمينه:۱۶.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
به‌روز شده در: ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
مهندس آقامحمدی در مراسم معارفه معاونت جدید بازاریابی و فروش:

توجه خاص به یکپارچگی فروش در گروه خودروسازی سایپا

مراسم تشکر و قدردانی از زحمات مهندس گرمان و معارفه محمد علی قادری به عنوان معاون جدید بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا دوشنبه 4 آذر در دفتر این معاونت برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۹




به گزارش سایپانیوز در مراسم تودیع و معارفه معاون بازاریابی و فروش سایپا که با حضور مهندس آقامحمدی قائم مقام مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا ، معاونان و مدیران برگزار گردید، مهندس گرمان فعالیت های انجام شده در  معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا را ارزش افزا دانست و  گفت:  هماهنگی انجام شده در این مدت، بین حوزه های فروش و خدمات پس از فروش برای سازمان بسیار  مفید بوده است.

گرمان با اشاره به اینکه شبکه فروش و شبکه خدمات پس از فروش در گروه خودروسازی سایپا یکپارچه است و باید از تعدد مدیریت بر این دو شبکه پرهیز به عمل آید گفت : در برهه فعلی به جهت مشکلات تولید و موانع متعدد در شرایط فعلی اقتصادی، به  ادامه همکاری بین شبکه فروش و شبکه خدمات پس از فروش بیش از گذشته نیاز است؛ لذا باید سایپا به جایی برسد که همه مباحث مربوط به شبکه و پرداخت ها و تعهد ها از یک مرکز مدیریت گردد.
 قادری معاون جدید بازاریابی و فروش داخلی سایپا نیز ضمن تشکر از زحمات مدیران و معاونان قبلی فروش با تأکید بر لزوم تمرکز در فعالیت های فروش و نظر به وضعیت حساس فعلی نیاز صنعت خودرو به یک برنامه ریزی فروش حرفه ای را جزو نیازها دانست .
مهندس آقامحمدی در ادامه با تشکر از زحمات مدیران قبلی با اشاره به این که  در حال حاضراستراتژی فروش گروه خودروسازی سایپا تغییر یافته، بر لزوم تبیین یک سیاست بازاریابی و فروش تأکید کرد و افزود : با توجه به استراتژی افزایش تولید و ارائه  مدل های متفاوت درسایپا برنامه های خوبی تدوین  شده است تا مدل های جدید خودرو در شرکت سایپا تولید شود؛ لذا باید ساز و کار فروش این خودروها در معاونت بازاریابی و فروش، برنامه ریزی گردد.

وی از ویژگی های خوب مهندس گرمان، توجه دقیق وی به فعالیت فروش و جسارت قبول مسئولیت و هدایت مجموعه و همچنین ویژگی مهم تفویض اختیار دانست که نتیجه عملکرد مناسبی به وجود آورده است.
مهندس آقامحمدی با توجه به تجربیات خوب قادری و سوابق مناسب ایشان، توجه خاص به یکپارچگی فروش در گروه و ادامه این سیاست را خواستار شد و ارتقای خدمات فروش را در گروه خودروسازی سایپا با مدیریت هماهنگ جزو برنامه های ایشان دانست.