گوگل به تازگی تغییراتی در قوانین استفاده از سرویسهای خود اعمال کرده است. یکی از این تغییرات این است که اگر شما در مورد محصول یا سرویسی از دکمهی 1+ استفاده کنید.
خبر اقتصادی - به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ گوگل این حق را دارد که در تبلیغات خود یا توصیهی آن محصول یا سرویس به سایر افراد، از نام و عکس شما به عنوان یکی از استفادهکنندگان استفاده کند.
البته گوگل قابلیت غیرفعال کردن این امر را برای کاربرانش فراهم کرده است که در این ترفند روش انجام آن را به شما آموزش می دهیم.
کافیست مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید
در ابتدا به لینک زیر بروید:
https://plus.google.com/settings/endorsements
نکته:اگر از کاربران سرویس گوگل پلاس نیستید ابتدا از شما خواسته میشود تا حساب کاربری خود را ارتقا دهید تا پروفایل شما در این شبکه فعال شود.اگر هم عضو گوگل پلاس هستید مستقیماً به صفحهی مورد نظر هدایت خواهید شد.
در مرحله بعد کافیست در پایین صفحه تیک گزینهی Based upon my activity, Google may show my name and profile photo in shared endorsements that appear in ads را بردارید و بر روی Save کلیک کنید.
با این کار دیگر از مشخصات شما در تبلیغات گوگل استفاده نخواهد شد.