خبراقتصادی: ايساكو در راستاي كسب گواهينامههاي استاندارد جهاني، به استاندارد ايزو 10015، در مديريت آموزش دست يافت.
قائم مقام خدمات پس از فروش شركت ايساكو، ضمن اعلام خبر فوق گفت: اين موفقيت، باعث توسعه و بهبود استراتژیهای آموزشی و تعالی هر چه بيشتر سازمان ميشود.
مهندس علي نمكين تشريح كرد: آموزش كاركنان را قادر ميسازد تا با چالشهاي ناشي از تغييرات فنآوري و روند رو به رشد تكنولوژي صنعتي با آمادگي كامل مواجه شده و سازمان را در اين فضا رو به جلو هدايت نمايد. در حقيقت شرط موفقيت سازمانها وجود نيروي انساني آموزش ديده، ماهر، توانمند و خلاق است و در اين راستا نكته قابل تامل اين است كه آموزشها بايد استاندارد، هدفمند و همسو با استراتژيهاي سازمان بوده تا از اثربخشي و كارايي لازم برخوردار باشد.
وي ضمن اشاره به موارد فوق گفت: در سال جهاد اقتصادي و دستور مديريت ارشد شركت در خصوص گسترش شبكه خدمات در كشور، نياز بيشتري به آموزشهاي سيستمي و هدفمند احساس شد. در اين راستا مديريت آموزش فني ايساكو براي اولين بار توانست با استفاده از تخصص و تجربه همكاران خود نسبت به طراحي، پياده سازي و استقرار سيستم مديريت آموزش مبتني بر استاندارد ايزو 10015 اهتمام ورزد. قطعا استقرار اين استاندارد با بهبود كيفيت سيستم آموزشي، به رشد دانش و مهارت شبكه خدمات پس از فروش و در نهايت افزايش هر چه بيشتر رضايت مشتريان و يكپارچگي نظام آموزش كاركنان شبكه نمايندگيها منجر خواهد شد.
قائم مقام ايساكو ادامه داد: این استاندارد به موضوع طرحریزی، استقرار، اجرا، ارزیابی و اثربخشی و پایش فرآیند آموزش تاكيد دارد و با تكيه بر محورهاي اساسي همچون: اهمیت مدیریت منابع انسانی و لزوم آموزش مناسب، احترام به مشتری، تأثير عوامل دروني و بيروني شامل تغييرات بازار، فناوري، نوآوري و نيازمنديهاي مشتريان و ساير ذينفعان روي اهداف سازمان و عملكرد كاركنان و ... به توسعه و بهبود سيستم آموزش ميپردازد.