اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این خدمت جدید و فناورانه بانک ملت با طراحی کاربرپسند و ساده، ضمن ارائه تمامی خدمات مالی و بانکی قابل ارائه در شعبه فیزیکی به صورت کاملا دیجیتال، تجربه ای نوین و هوشمندانه را برای مشتریان فراهم خواهد آورد.
بر اساس این گزارش، افتتاح حساب، صدور کارت، توصیه گر هوشمند تسهیلات، اعطای تسهیلات خرد به صورت فوری، دستیار هوشمند تعاملی صوتی با قابلیت انجام تراکنش های بانکی، بانکداری ویدیویی و انتقال وجه هوشمند از مهم ترین خدمات ارائه شده در این اپلیکیشن است.
از دیگر ویژگی های متمایز شعبه دیجیتال بانک ملت می توان به امکان شخصی سازی خدمات، چیدمان، رنگ و پس زمینه صفحات بر اساس 6 الگو و قالب، متناسب با سن، جنسیت و سلیقه کاربر اشاره کرد.
فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک ملت در مراسم رونمایی از شعبه دیجیتال بانک ملت (دیما) که همزمان با هفته دولت صورت گرفت، اظهار داشت: بانک ملت با تمام توان و ظرفیت خود در پی طراحی و ارائه محصولات نوین و روزآمد به مشتریان است و در همین راستا ابزارهای فناورانه و روز دنیا از جمله هوش مصنوعی را در طراحی محصولات خود به کار گرفته و اکنون نیز توانسته است محصول نوآورانه و هوشمند دیما را در کوتاه ترین زمان ممکن آماده عرضه به مشتریان کند.
دیما پس از طی دوره آزمایشی تکمیلی در محیط های کوچک، طی هفته های آتی در اختیار همه مشتریان قرار خواهد گرفت.