:
كمينه:۱۱.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
به‌روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
ارزش دلاری بورس 112 میلیارد دلار است

شاخص کل در محدوده حمایتی 2 میلیون قرار دارد

پس از اصلاح سنگین مدت اخیر بازار، شاخص کل در حال حاضر به محدوده حمایتی مهم و معتبری رسیده است. محدوده 1 میلیون و 980 هزار تا ۲ میلیون واحد جزو محدوده های حمایتی مهم شاخص کل است که به احتمال زیاد در این محدوده بازار مورد استقبال قرار خواهد گرفت و با افزایش تقاضا در سهم های مستعد رشد، از فشار عرضه ها کاسته خواهد شد و بازار به تعادل خواهد رسید.
کد خبر: ۲۲۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹

اقتصادگردان- در صورت از دست رفتن محدوده حمایتی فوق، شاخص کل تا محدوده ۱۹۰۰۰۰۰ واحد امکان اصلاح خواهد داشت.
به نظر باید منتظر واکنش بازار به این محدوده حمایتی طی روزهای آتی باشیم.
ارزش معاملات خرد امروز بازار : ۲۸۸۰ میلیارد تومان بود که نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳۰۰ میلیارد تومان افزایش داشته است.
سهام امروز، در دقایق ابتدایی با تقاضای مثبت و ورود نقدینگی به سهام خرد همراه بود، اما با گذر از ساعات نخست، بار دیگر غلبه فروش در بیشتر نمادهای بازار به چشم خورد و بیش از ۸۰ درصد بازار در محدوده قرمز باقی ماند.
با توجه به دستور رئیس‌ جمهور در جلسه روز گذشته مبنی بر حمایت از بازار سرمایه، امید آن می‌رفت که امروز شاهد تعادلی نسبی در بازار باشیم. اما شواهد نشان می‌دهد که سخنان و وعده‌های مدیران و حتی شخص رئیس‌جمهور، تأثیر چندانی بر رفتار بازار و سهام‌داران ندارد. زیرا بازار نیازمند حمایت اصولی، اصلاح ساختارها و کاهش تنش‌های منطقه‌ای است.
ارزش دلاری بورس ۱۱۲میلیارد دلار ، ارزش سکه‌ای بورس ۱۱۸میلیون سکه،  حباب سکه ۱۴ میلیون و ۴میلیون بیشتر از قیمت سکه‌ی سال ۹۹ و   قیمت سکه نزدیک به 56میلیون تومان است.