:
كمينه:۲۴.۷۹°
بیشینه:۲۴.۹۹°
به‌روز شده در: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
مدیرعامل بانک شهر با حضور در پایتخت پتروشیمی کشور:

بانک مورد اعتماد صنعت پتروشیمی هستیم

مدیرعامل بانک شهر، پایبندی به صداقت و اعتمادسازی را سرلوحه اقدامات بانک شهر طی سال های اخیر برشمرد و تاکید کرد: خدمات متمایز و دستاوردهای این بانک به عنوان بانکی جوان در شبکه بانکی کشور، آن را به بانک مورد اعتماد صنایع مختلف تبدیل کرده است.
کد خبر: ۲۲۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک شهر، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی با سفر به بندرماهشهر و حضور در پایتخت پتروشیمی کشور ضمن دیدار و گفت و گو با مدیران ارشد این صنعت، به تشریح ظرفیت های بانک شهر و بررسی افزایش تعاملات میان طرفیت پرداخت.
دکتر احمدی با اشاره به حمایت های مهم، مثمرثمر و تاثیرگذار این بانک از توسعه صنعت پتروشیمی در کشور طی 3 سال گذشته، گفت: امروز با طراحی و خلق محصولات متمایز و کاربردی متناسب با نیاز ‏شرکت‌های پتروشیمی، توانسته ایم به بانک مورد اعتماد فعالان این صنعت تبدیل شویم.
وی با تاکید بر اینکه ابزاری نوین و رویکردی جدید در تأمین مالی سرمایه در گردش شرکت های بزرگ تولیدی داریم، افزود: با توجه به جایگاه صنعت استراتژیک پتروشیمی در ارز آوری و توسعه اقتصادی کشور، پرداخت تسهیلات و تامین مالی به صورت سنتی توسط شبکه بانکی دیگر جوابگوی نیازهای این صنعت نیست.
مدیرعامل بانک شهر خاطرنشان ساخت: «برات کارت» بانک شهر با ویژگی های جدید، ابزاری کاربردی برای تسهیل تامین مالی بنگاه های اقتصادی است که می تواند ضمن افزایش شفافیت و نظارت پذیری جریان مالی؛ این امکان را برای مشتریان فراهم می آورد تا در تاریخ های سررسید معین نسبت به تسویه بدهی با ذینفعان اقدام کنند.
دکتراحمدی در پایان گفت: بانک شهر در تعامل و همکاری با شرکت‌های پتروشیمی نگاه ملی داشته و ‏در تلاش است با توانمندی های خود، این صنعت پرافتخار را در طرح‌های توسعه‌ای یاری کند.