:
كمينه:°
بیشینه:°
به‌روز شده در: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸

پرداخت بیش از ۶.۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در سال۱۴۰۳

بانک کارآفرین از محل اندوخته‌های حساب قرض الحسنه خود، در نیمه نخست سال جاری بیش از ۶هزار و ۸۰۶ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد.
کد خبر: ۲۲۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰

اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، بانک کارآفرین در راستای استراتژی حمایتی خود و همچنین الزامات بانک مرکزی از محل اندوخته حساب قرض الحسنه(نیک آفرین) در نیمه نخست سال جاری ۵هزار و ۸۹۳میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات ازدواج به ۱۷۴۷ زوج جوان پرداخت کرد.
این بانک از سال ۱۴۰۰ و پس از اخذ تائیدیه‌های لازم از بانک مرکزی با ایجاد حساب قرض‌الحسنه نیک‌آفرین در بانک کارآفرین پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه را در دستور کار خود قرار داد و در این راستا نیز با توجه به اهمیت سنت حسنه ازدواج پرداخت تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان را در اولویت قرار داده و تا کنون در شعب بانک کارآفرین در اسرع وقت به متقاضیان این نوع تسهیلات، بنا به ضوابط بانک مرکزی تسهیلات ازدواج پرداخت شده است.
آمار اعلام شده از سوی بانک کارآفرین تصدیق می‌کند که از سال ۱۴۰۰ تا کنون به ۷هزار و ۵۵۶ زوج جوان جهت تشکیل زندگی جدیدشان تسهیلات ازدواج پرداخت کرده است.
۴هزارو ۱۹۳ والد تسهیلات گرفتند
همچنین بانک کارآفرین با ابلاغ بخشنامه بانک‌مرکزی در خصوص ارائه تسهیلات فرزندآوری، و پس از دریافت مجوز از آن بانک از سال ۱۴۰۱ تا کنون به ۴هزار و ۱۹۳ والد تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرده است.
همین آمار تاکید می‌کند که این بانک در نیمه نخست سال جاری نیز با ادامه روند قبلی خود در پرداخت این نوع تسهیلات به ۱۱۷۰ والد، ۹۱۳میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرده تا دغدغه کمتری برای قدم نورسیده خود داشته باشند.