:
كمينه:°
بیشینه:°
به‌روز شده در: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
نمایشگاه مشهد 1403:

بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد؛ پررونق‌تر از دوره‌های قبل

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد امروز در حالی استارت می‌خورد که به نظر می‌رسد باوجود تنوع واردکنندگان و تولیدکنندگان خودرو، شاهد رونق بیشتری نسبت به چند دوره قبل باشیم.
کد خبر: ۲۲۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵

اقتصادگردان- نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد که در طی دو دهه اخیر از آن به عنوان مهمترین و با اعتبارترین نمایشگاه خودرویی در داخل کشور یاد می‌شود، امروز با حضور مسئولان استانی، مدیران نمایشگاه، شرکت‌کنندگان و خبرنگاران استارت زده شد تا با حضور بیش از 26 شرکت‌کننده شاهد یکی از پررونق‌ترین نمایشگاه‌های خودرویی در این چند سال اخیر باشیم.

حضور خودروسازانی چون گروه خودروسازی سایپا، گروه بهمن، آرین موتور، فرداموتور، کرمان موتور، کوشاخودرو، گروه ماموت، ایران روور، نامی خودرو، آمیکو ، آذریوردسال، سروش موتور مپنا و همچنین رونمایی چندین محصول در سگمنت‌های مختلف خودروهای سواری و تجاری، موجب شده است تا این دوره از نمایشگاه خودرو مشهد بسیار پراهمیت جلوه کند.

نکات قابل توجه دیگر در خصوص این نمایشگاه رونمایی بیش از 10 محصول جدید و نمایش محصولاتی از برندهای معتبر ژاپنی و اروپایی همچون نیسان، آئودی، هوندا، اشکودا و… است. ضمن اینکه شاهد حضور پررنگ خودروهای برقی در این رویداد هستیم که  قطعا آن را به یکی از پربازدیدترین نمایشگاه‌های خودرو تبدیل خواهد کرد. در نظر گرفتن برنامه‌های جانبی از جمله تست درایو خودروهای سبک و سنگین نیز از دیگر اتفاقات نمایشگاه خودرو مشهد است.

این رویداد در محل دائمی نمایشگاه‌های مشهد با وسعتی به مساحت 550 هزار مترو در سالن‌های سرپوشیده (30 هزار متری) و فضای باز(20 هزار متری) برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند از 28 ال 31 شهریور ساعت 16 الی 22 از آن بازدید نمایند.