:
كمينه:۳۴.۸۴°
بیشینه:۳۵.۷۹°
Updated in: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸

برترین های بیمه های زندگی بیمه ایران در جشنواره سراسری ستارگان بیمه های زندگی معرفی می شوند

جشنواره «ستارگان بیمه­های زندگی» با هدف توسعه و ترویج بیمه‌های زندگی و تشویق و تجلیل از نمایندگان، کارشناسان، شعب و استان‌های برتر در زمینه صدور بیمه‌های زندگی، از تاریخ 1403/4/1 لغایت 1403/4/31 در سراسر کشور برگزار می­شود.
کد خبر: ۲۱۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰

اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی در این جشنواره ضمن معرفی و تجلیل از 70 نماینده برتر استانی و کشوری در یک جشن باشکوه، به کارشناسان، شعب و استان‌های برتر، جوایز ارزنده و تسهیلات ویژه تعلق می­گیرد.

ستارگان بیمه ­های زندگی باید توامان دارای بالاترین نرخ رشد حق بیمه (در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته) و تعداد بیمه نامه صادره جدید در مدت برگزاری جشنواره باشند.

بر اساس اطلاعیه معاونت بیمه های زندگی بیمه ایران شرایط شرکت در این جشنواره برای نمایندگان برتر استانی و کشوری جنرال و بیمه­ های زندگی به شرح زیر است:

نمایندگان جنرال:

5  نماینده برتر هر استان که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل 20 فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

20 نماینده برتر استان تهران که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل 30 فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

20 نماینده برتر کشور که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل 200 فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

نمایندگان فروش بیمه‌های زندگی:

5  نماینده برتر هر استان که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل 30 فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

10 نماینده برتر استان تهران که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل 30 فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

10 نماینده برتر کشور که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل 100 فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.