:
كمينه:۳۴.۸۴°
بیشینه:۳۵.۹۹°
Updated in: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱

پشتیبانی و رصد فعالیت‌های شعب، در ارتقای شاخص‌های عملکردی بانک توسعه تعاون مؤثر است

اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون تأکید کردند پشتیبانی و رصد فعالیت‌های شعب، در ارتقای شاخص‌های عملکردی بانک توسعه تعاون مؤثر است.
کد خبر: ۲۱۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳

اقتصادگردان- نعمت اله رضایی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون طی دیدار با مدیران و همکاران مدیریت امور استان‌ها و شعب اظهار داشت: بانک توسعه تعاون جایگاه مهمی در برنامه‌های دولت دارد، این بانک با رویکرد توسعه‌ای رسالت و مأموریت ویژه‌ای برای حمایت از بخش تعاون دارد و مهم است تا جایگاه بانک در برنامه‌های پنج‌ساله، بودجه‌های سنواتی و طرح‌ها و برنامه‌های اقتصادی ارتقا یابد.
رضایی افزود: هم‌اکنون سه هدف مهم افزایش سرمایه، ارتقای سهم به میزان 2 درصد در شبکه بانکی و تحول دیجیتال در دستور کار بانک قرار دارد، مهم است تا نقش استان‌ها را تحقق این سه هدف احصا نماییم و برای آن برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.
وی تأکید کرد: مدیریت امور استان‌ها و شعب نقش دوسویه در راهبری و نیز رصد، هدایت و گزارش‌گیری از استان‌ها را بر عهده دارند، این مدیریت به همراه واحدهای ستادی مرتبط نقش و سهم هر استان را در ارتقای شاخص‌های بانک مشخص می‌کنند و همه استان‌ها در تحقق و ارتقای شاخص‌های عملکردی ایفای نقش دارند.
در ادامه جلسه حمیدرضا البرزی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: موفقیت این بانک مرهون کار مشارکتی همکاران در مدیریت امور استان‌ها و شعب است، همکاران حاضر در این مدیریت با تجارب ارزشمند حاصل از سال‌ها کار و مدیریت در استان‌های مختلف اندوخته‌ای ارزشمند در این مدیریت ایجاد نموده است.
البرزی افزود: مدیریت امور استان‌ها و شعب به‌عنوان حلقه رابط میان استان‌ها و ستاد فعالیت می‌کنند، همکاران این مدیریت بیشترین اشراف و احاطه را بر فعالیت واحدهای صف دارند و از جنس کار و فضای فعالیت و مشکلات و کمبودها آگاهی دارند و نوعی نگاه حمایتی و پشتیبانی را در فعالیت شعب منظور دارند.
وی تصریح کرد: بسیار مهم است که میزان عملکرد استان‌ها و شعب را در عملیات بانکداری آسیب‌شناسی کنیم، به‌عنوان نمونه استان‌ها و شعبه‌هایی که در صدور اعتبار اسنادی و صدور ضمانت‌نامه عملکرد پایین‌تری دارند علت‌ها و دلایل آن بررسی شود و برای ارتقای عملکردها چاره‌اندیشی گردد.
در این جلسه صیاد رحمان پور مدیر امور استان‌ها و شعب توضیحات جامعی از عملکرد مدیریت ارائه داد.