:
كمينه:۳۲.۶۲°
بیشینه:۳۳.۷۹°
Updated in: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
تعدادی از مدیران و فعالان سیاسی در شبکه های اجتماعی، برای دعوت عمومی از سرلشگر محمد باقری به دنبال کارزار جمع آوری امضا هستند

دعوت از سرلشگر محمد باقری جهت شرکت در انتخابات با کارزار جمع آوری امضا در شبکه های اجتماعی

تعدادی از مدیران و فعالان سیاسی در شبکه های اجتماعی، برای دعوت عمومی از سرلشگر محمد باقری به دنبال کارزار جمع آوری امضا هستند / لینک جمع آوری امضا برای دعوت از سرلشگر باقری  https://www.karzar.net/116722
کد خبر: ۲۱۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸

اقتصاد گردان -  تعدادی از مدیران و فعالان سیاسی در شبکه های اجتماعی، برای دعوت عمومی از سرلشگر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در فاصله ٠٧ خرداد تا 7 تیرماه ١٤٠٣ جهت ثبت نام و حضور در انتخابات ریاست جمهوری به دنبال کارزار جمع آوری امضا هستند.

برادر انقلابی جناب آقای سرلشگر باقری

سلام علیکم

با توجه به فراجناحی بودن، سوابق و تجارب ارزنده حضرتعالی و اصل ۱۳۱ قانون اساسی مبنی بر انتخاب رئیس جمهور جدید در مدت زمان محدود در صورت فقدان رئیس قوه مجریه، ما جمعی از ملت ایران به عنوان حامیان شما از جنابعالی جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل می‌آوریم.

لینک جمع آوری امضا برای دعوت از سرلشگر باقری 

https://www.karzar.net/116722


امضا کنندگان نوشته اند: اینجانبان از دکتر محمد باقری دعوت می‌کنیم برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ ثبت نام نمایند.

معتقد هستیم شهید زنده، دکتر محمد باقری با توجه به تجربیات ارزنده‌ای که در ستاد کل نیروهای مسلح دارند، توانایی ایجاد پویایی لازم اجتماعی سیاسی و اقتصادی در کشور را داشته و غیر حزب و جناحی بودن ایشان در کنار منش و گفتمان خاص و مالک گونه‌شان می‌تواند عامل همگرایی قوای اجتماعی و سیاسی و اقتصادی در جهت رفع معضلات کشور و برون‌رفت از وضعیت کنونی باشد.

این کارزار فارغ از احساس تکلیف ایشان مبنی بر حضور و از همه مهمتر اجازه مقام معظم رهبری برای این حضور تشکیل شده است و به صورت کاملاً خودجوش و برآمده از تصمیم قلبی جوانان گام دوم انقلاب می‌باشد.

در این کارزار که با امضای اولیه  صدها نفر از مدیران و فعالان سیاسی تهیه و منتشر شده است، با هشتک سرلشگر_باقری در حال دست به دست شدن و دعوت عمومی است. 
تعدادی از اسامی امضا کنندگان به شرح زیر است:
علی مصطفوی، قاسم انصاری پور، احمد خجسته، رضا مختار،  قربانعلی ابوطالبی، الیاس علیزاده، اصغر خسروشاهي، منوچهر دارابي فهيم، فضل الله ابراهیمی، مصطفی زارعی، پدرام پوریاری، محمد صادق عبدالمحمدی، حاج قاسم، علی گلزاده، سعید ذاکری، محمد رسول رستمی، ناصر عزیزمحمدی، مهدی شهبازی، قاسم انصاری پور، محمد شمس آبادی، حسن بان، علی احمدی، محمد امیرفرد حسن مویدی
یوسف فیروزی حسین صالح
معین امیدی امیر حسن پور