:
كمينه:۲۱.۵۱°
بیشینه:۲۱.۹۹°
Updated in: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
با میزبانی بیمه البرز و با حضور نمایندگانی از شرکت های عضو کنسرسیوم بیمه ای ایران و روسیه:

نخستین کارگاه آموزشی بیمه های مهندسی و انرژی و قراردادهای اتکایی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، هدف ازتشکیل این نشست آموزشی، آشنایی هر چه بیشتر شرکت های بیمه ای با جزئیات و تغییرات قوانین ومسائل مربوط به دو حوزه مهندسی و انرژی و بیمه های اتکایی است.
کد خبر: ۲۱۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲

اقتصادگردان- مدیرعامل بیمه البرز در ابتدای این جلسه با اشاره به نقش به سزای دوره های آموزشی در افزایش دانش فنی همکاران صنعت بیمه گفت: بازار بیمه ای روسیه با 40 میلیارد دلار حق بیمه صادره، ظرفیت بی نظیری برای شرکت های بیمه ای کشورمان در بهره مندی از آن دارد که با برنامه ریزی و افزایش تعاملات می توان آن را بالفعل کرد.
دکتر علی بنیادی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی نیز، کشورمان را یکی از 10 کشور حادثه خیز دنیا دانست و و بر لزوم استفاده از تکنولوژی های مدرن و به روز صنعت بیمه در صدور انواع بیمه نامه ها تاکید کرد.
وی همچنین با اشاره به گسترش شعب دیجیتال واستفاده از تکنولوژی پیشرفته در حوزه صدور انواع بیمه نامه در دنیا، از سهم مارکتینگ و نقش موثر آن در صنعت بیمه گفت و تاکید کرد: از سال 2023 فروش بیلیون دلاری این صنعت در جهان، نشان دهنده اسقبال مردم در استفاده از انواع بیمه نامه ها است و امید آن می رود که این روند در کشورمان نیز به جایگاه شایسته و مطلوبی که مورد انتظارمان است برسد.
این کارگاه آموزشی طی سه روز و از تاریخ 16 لغایت 18 اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات شرکت بیمه البرز برگزار می شود.