:
كمينه:۶.۷۹°
بیشینه:۹.۹۹°
به‌روز شده در: ۳۰ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
برای دومین بار رخ داد؛

بیست و یکمین گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان در دستان لجستیک گلدیران

سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در راستای حمایت از رعایت حقوق مصرف‌کنندگان بیست و یکمین گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را به شرکت لجستیک گلدیران تقدیم کرد.
کد خبر: ۲۰۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

اقتصادگردان -  در مراسم اهدای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان، مدیرکل روابط عمومی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، معاون بازرسی و نظارت برخدمات این سازمان و هیئت همراه از شرکت لجستیک گلدیران بازدید به عمل آورد و گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را برای دومین بار به این شرکت اهدا کرد.

در این مراسم، حسین‌زاده قشمی، مدیرکل روابط عمومی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان شرکت لجستیک گلدیران را یکی از پرچم داران حمایت از حقوق مصرف کنندگان دانست و گفت: این شرکت طی سالهای گذشته توانسته است در مسیر فعالیت خود رضایت مشتریان را برآروده کند.

وی ادامه داد: در ایران شرکت های محدودی به حقوق مصرف کننده توجه جدی دارند و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در راستای افزایش اقبال به این مهم در تلاش است که با قدردانی از زحمات این شرکت ها خدمات بهتری به آنها ارائه نماید.

همچنین امیر مقاریان، مدیرعامل شرکت لجستیک گلدیران در این مراسم با اشاره به رشد تقاضا در سالهای گذشته اظهار کرد: توزیع‌ كالاها از مبدأ تولید تا رسیدن‌ به‌ دست‌ مصرف‌كننده‌ نهایی‌ به‌ عنوان‌ یك‌ جزء مهم‌ از تولید ناخالص‌ ملی‌ كشورها بدل‌ شده‌ است‌ و به همین دلیل فعالیت‌های‌ لجستیكی‌ تاثیر به سزایی در میزان‌ نرخ‌ بهره‌وری کاهش بهای تمام شده کالا و خدمات، کاهش هزینه‌های‌ مربوط‌ به‌ انرژی‌ و دیگر خصوصیات‌ اقتصادی‌ کشورهای مختلف دنیا دارد.


به گفته مقاریان، شرکت لجستیک گلدیران، شرکتی پیشرو در زمینه خدمات لجستیک حرفه‌ای است که ضمن ارائه خدماتی از قبیل انبارش و نگهداشت کالا، در حوزه حمل و نقل و توزیع درون شهری به مشتریان خود، همواره تلاش می کند تا با برآورده کردن خواسته های مشتریان و کسب رضایت حداکثری با استاندارد های روز دنیا حرکت کند.  

وی ادامه داد: این شرکت با بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و متخصص و با بکارگیری زیر ساختهای نوین و هوشمند لجستیکی، و با تمرکز بر به حداقل رساندن زمان و هزینه و افزایش کیفیت، سعی در ارائه بهترین و مطلوبترین خدمات به مشتریان خود را دارد.

لازم به ذکر است، مراسم اعطای گواهینامه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با حضور مدیرکل روابط عمومی و تشکل‌های سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده وزارت صمت و هیات همراه و مدیرعامل شرکت لجستیک گلدیران و سایر مدیران این شرکت، در سالن همایش های شرکت لجستیک گلدیران برگزار شد و بیست و یکمین گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به شرکت لجستیک اعطا و از خدمات این شرکت در این حوزه تقدیر شد. 


دریافت گواهینامه سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده، مهر تایید این سازمان به خدمات لجستیکی ارزشمند شرکت گلدیران به مردم عزیز ایران است.