:
كمينه:۱۱.۵۱°
بیشینه:۱۱.۹۹°
به‌روز شده در: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۰۸:۵۳
با ثبت شاخص اثربخشی بالاتر از یک در فروردین 1402

موفقیت به پرداخت ملت در جذب بیشتر مبلغ تراکنش ها در شبکه پرداخت

شرکت "به پرداخت ملت" در تمام استان ها دارای شاخص اثربخشی مبلغی کارتخوان فروشگاهی بالاتر از یک بوده است
کد خبر: ۲۰۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۴
اقتصاد گردان – محسن شمشیری
در فروردین ماه شرکت های " به پرداخت ملت"، " پرداخت الکترونیک سداد" ، " پرداخت الکترونیک سامان "، "آسان پرداخت پرشین" ، "تجارت الکترونیک پارسیان" و " پرداخت الکترونیک سپهر" به رقمی بالاتر از یک در شاخص اثربخشی دست یافته اند. دارا بودن عدد بالاتر از یک در شاخص اثربخشی مبلغ به این معناست که جذب مجموع مبلغ تراکنش های این شرکتها بر روی کارتخوان ها بیشتر از سهم تعداد کارتخوان هایشان ازکل کارتخوان های کشور بوده است.
به عبارت دیگر نحوه توزیع کارتخوان های فروشگاهی این شرکت ها به گونه ای بوده که در جذب بیشتر مبلغ تراکنش ها به نسبت سایر شرکتها موفقتر عمل نموده اند.
در شاخص اثربخشی مبلغ کارتخوان های فروشگاهی تراکنش دار شرکتهای "به پرداخت ملت"، " آسان پرداخت پرشین" ، " پرداخت الکترونیک سداد "، "پرداخت الکترونیک سامان" و "تجارت الکترونیک پارسیان"، به عددی بالاتر از یک دست یافته اند.
دستیابی به عدد بالاتر از یک در شاخص اثربخشی مبلغ کارتخوانهای فروشگاهی تراکنش دار، بدین معناست که جذب تراکنش های این شرکتها بر روی کارتخوان های تراکنش دار بیشتر از سهم تعداد کارتخوان هایشان از کل کارتخوان های تراکنش دار کشور بوده است.
 به عبارت دیگر نحوه توزیع کارتخوان های فروشگاهی این شرکتها به گونه ای بوده که در جذب بیشتر تراکنش ها به نسبت سایر شرکت ها موفقتر عمل نموده اند. شرکت "به پرداخت ملت" در تمام استان ها و شرکتهای " پرداخت الکترونیک سداد"، "پرداخت الکترونیک سامان " و "آسان پرداخت پرشین " در غالب استان ها، دارای شاخص اثربخشی مبلغی کارتخوان فروشگاهی بالاتر از یک هستند.

کاهش خطای پذیرندگی

عملکرد بیشتر شرکتهای ارائه دهنده خدمات پرداخت به ویژه شرکت "به پرداخت ملت" به گونه ای بوده که سبب کاهش 47 درصدی در خطای پذیرندگی شبکه شده است.