:
كمينه:۲۰.۴°
بیشینه:۲۰.۹۹°
به‌روز شده در: ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹
مهندس يكه زارع;

‌مديرعامل گروه صنعتي ايران خودروخبرداد:‌ استراتژي‌هاي جديد براي ارتقاي رضايت مشتريان و بازدهي نمايندگي‌ها

مهندس هاشم يكه زارع ‌مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو از تدوين استراتژي‌هاي جديد براي ارتقا و افزايش رضايت مشتريان و بازدهي نمايندگي‌ها خبر داد و گفت: ‌با همكاري اعضاي انجمن صنفي نمايندگي‌هاي مناطق كشور اين استراتژي‌ها به بهترين شكل اجرايي خواهد شد
کد خبر: ۱۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶
خبراقتصادی:‌مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو از تدوين استراتژي‌هاي جديد براي ارتقا و افزايش رضايت مشتريان و بازدهي نمايندگي‌ها خبر داد و گفت: ‌با همكاري اعضاي انجمن صنفي نمايندگي‌هاي مناطق كشور اين استراتژي‌ها به بهترين شكل اجرايي خواهد شد.

مهندس هاشم يكه زارع در ديدار اعضاي انجمن صنفي نمايندگي هاي مناطق كشور، با بيان اين مطلب گفت: نمايندگي هاي فروش و خدمات پس از فروش خط مقدم ارتباط ما با مشتريانند و بايد تكريم آنها سر لوحه امور قرار گيرد.

وي تصريح كرد: صاحبان امتياز نمايندگي ها درخصوص ارايه خدمات گارانتي و چرخه آن با موازي كارهايي رو به رو هستند كه بايد فرآيندها به نحوي متمركز شود تا ارايه خدمات براي آن‌ها توجيه اقتصادي داشته باشد.

يكه زارع تاكيد كرد: رضايت مشتريان و افزايش اين شاخص در گرو ارتقاي سطح رضايت مندي نمايندگي‌هاي فروش و خدمات پس از فروش است كه در اين زمينه برنامه هايي را تدوين خواهيم كرد.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو تصريح كرد: ‌ما به نمايندگي ها اعتماد كاملي داريم و آنان براي ارتقاي تصوير ذهني ايران خودرو در جامعه از هيچ تلاشي فروگذار نخواهند كرد.

 مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو در پايان بر برگزاري اين گونه ديدارها و نشست ها براي رسيدن به يك راه‌كار مناسب و كسب نظرات صاحبان اين حرفه تاكيدكرد.

گفتني است، در اين ديدار راه‌كارهاي افزايش شاخص رضايت مشتري و مسايل خدمات پس از فروش مورد بحث و بررسي قرار گرفت.