مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: امیدواریم با اصلاح حداقلی تعرفه ها بتوانیم برای تقویت برند شرکت گام های اساسی برداریم.
اقتصادگردان- محمد رضا بیدخام- مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران- با بیان اینکه در طول ۱۲ سال گذشته با راکد بودن تعرفه های ارتباطات ثابت،
برند و ذی نفعان شرکت مخابرات ایران آسیب بسیار زیادی دیده اند، اظهار کرد:
امید است با این اصلاح حداقلی تعرفه ها، با تامین منابع مالی لازم شرکت
بتواند تا حدودی پاسخگوی ذی نفعان خود باشد.
وی افزود: در این سال
ها، مردم، مشتریان، دولت، سهامداران و کارکنان با توجه به اینکه منابع
لازم تامین نشد آسیب های زیادی دیده اند. در حوزه مشتریان آسیب زیادی به
ارائه سرویس های مخابراتی وارد شد و شرکت نتوانست در بخش خدمات قبل، حین و
بعد از فروش به مشتریان و ارائه سرویس های جدید مناسب با تقاضای مشتریان
موفق باشد.
طبق اعلام شرکت مخابرات، بیدخام به آسیب ها و مسائل
نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: چه کارکنان رسمی و چه کارکنان پیمانکار و
قراردادی مان و چه بازنشستگان شرکت همگی آسیب دیده اند و مخابرات نتوانست
منابع مالی لازم برای پرداخت مطالبات آنها را تامین کند و پاسخگوی این
عزیزان نبوده ایم که امیدوارم با اصلاح تعرفه ها شرکت بتواند منابع مالی
لازم برای تامین و پرداخت مطالبات این عزیزان را فراهم کند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران همچنین بیان کرد: نظر
ذی نفعان عملا به شرکت مخابرات ایران نگرش منفی ای است که امیدواریم از
این پس با بازنگری و مدیریت صحیح در کسب و کار بتوانیم تا حدودی نگرش ذی
نفعان را تغییر داده و حوزه برندینگ، برند شرکت مخابرات ایران را به قدرت
سابق برگردانیم.