:
كمينه:۱۷.۷۹°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
چه نام هایی برای مدیران عامل بانک ها مطرح هستند؟

گمانه زنی برای تغییر مدیران عامل بانک ها از بانک های تجاری دولتی تا تخصصی

شنیده های خبرنگار ما از حاشیه سالن تودیع ومعارفه بانک مرکزی حکایت دارد که تغییرات مدیریتی برای بانک های ملی، صادرات،‌‌ توسعه صادرات، ملت، سپه، تجارت، کشاورزی، مسکن، صنعت و معدن و کارآفرین در حال گمانه زنی است.
کد خبر: ۱۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰


خبراقتصادی: شنیده های خبرنگار خبراقتصادی از شرکت کنندگان مراسم تودیع ومعارفه رئیس کل بانک مرکزی، حکایت دارد که در پی انتقاد مسوولان ارشد اجرایی از وضعیت بانک ها، مدیریت مجموعه بانکی دچار تغییرات گسترده خواهد شد.  این اخبار در حد شنیده ها و گمانه زنی است و خبر رسمی و تاییدشده و نقل شده از مراکز رسمی  و مسوولین مربوطه نیست.
شنیده های خبرنگار ما از حاشیه سالن تودیع ومعارفه بانک مرکزی حکایت دارد که تغییرات مدیریتی برای بانک های ملی، صادرات،‌‌ توسعه صادرات، ملت، سپه، تجارت، کشاورزی، مسکن، صنعت و معدن و کارآفرین در حال گمانه زنی است. 

 از محمودبهمنی و علیرضا شیرانی معاون اسبق بانک مرکزی و مدیرعامل اسبق بانک سپه برای بانک ملی، و فضل اله معظمی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری بانک کارآفرین برای بانک صادرات، سخن گفته اند.
همچنین نام های  دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک سینا برای بانک ملت، غلامحسین مظفری مدیرعامل بانک شهر برای بانک تجارت،  و مهدوی عادلی از مدیران سابق بانک مرکزی برای بانک سپه، در نظر گرفته شده اند.

از سوی دیگر،‌ نام های مهدی قدمی از مدیران سابق بانک کشاورزی برای بانک مسکن، طهماسب مظاهری از مدیران سابق بانک توسعه صادرات برای بانک توسعه صادرات، و رسول اف برای بانک کشاورزی، مطرح شده اند

 و در مورد جایگزینی مدیربانک صنعت و معدن و بانک کارآفرین نیز گزینه های مختلفی در دست بررسی است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
از کارکنان بانک ت
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
0
1
..........بانك ت .......... در چند ماه اخير خصوصا پس از انتخاب جناب آقاي دکتر روحاني اقدام به حذف مديران با سابقه و با تجربه بانك در حوزه هاي حساسي همچون فناوري اطلاعات، مالي، حقوقي، مهندسي و... نموده مدی این بانک از زمان دولت قبلی انتخاب شده و همچنان برسرکار است و افرادي را از بيرون بانک ت كه به نوعي به نظر ميرسد مرتبط با دولت جديد و يا گروه هاي خاص مي باشند را جايگزين نموده است. موضوع فوق مدتيست باعث نارضايتي كاركنان بانك شده است و جو نامناسبي را در بدنه اين بانك ايجاد نموده است. با عنايت به عدم تخصص مديران منصوبه جديد متاسفانه آينده خوب و روشني در انتظار اين بانک نمي باشد و پيش بيني مي گردد که بانک ت سرنوشت بانکهاي م و ص را دنبال نمايد و سهامداران، مشتريان و پرسنل اين بانک را با چالش روبرو نمايد.
مدیر پایگاه این گونه گزارش ها را به صورت تفضیلی با درج مشخصات کامل افراد به بانک مرکزی و بازرسی و حراست بانک مرکزی بفرستید. رسانه ها در درج نام افراد و بانک ها محدودیت دارند.
متاسفانه با وجود آن که این موضوع مهم است اما تنها به طرح موضوع می توانیم اقدام کنیم و لازم است که شما این موارد را به مراکز نظارتی و قانونی اعلام کنید و سازمان بازرسی، معاونت پولی و بانکی وزارت اقتصاد، شخص وزیراقتصاد، بازرسی نهاد ریاست جمهوری و.... را مطلع کنید تا مدیریت بانک مورد نظر شما تقویت شود...
کارمند بانک ت
|
Belarus
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
0
1
آقا جان تخریب خیلی راحته. بدون سند و مدرک و چون شهر شلوغه بیای چپ و راست تهمت و اتهام بزنی کار شاقی نیست. ای کاش اجازه می دادین مسائل بررسی می شد تا مشخص بشه کی قویه و کی ضعیفه.