:
كمينه:۱۱.۵۱°
بیشینه:۱۱.۹۹°
به‌روز شده در: ۳۰ تير ۱۴۰۴ - ۱۶:۵۸
برای یازدهمین سال

خدمات فنی رنا عنوان برترین شرکت در خدمات پس از فروش را کسب کرد

در ارزشیابی خدمات پس از فروش خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شرکت خدمات فنی رنا عنوان برترین خدمات پس از فروش در حوزه خودروهای سنگین را از آن خود کرد.
کد خبر: ۱۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱
  خبراقتصادی:به گزارش سایپا نیوز، شرکت خدمات فنی رنا با بهبود عملکرد در خدمات پس از فروش محصولات سنگین گروه خودروسازی سایپا علی الخصوص خودروهای سنگین سایپا دیزل توانست با بهبود امتیاز در معیارهای گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران کماکان صدر نشین جدول برترین شرکتهای خدمات دهنده به خودروهای سنگین را از آن خود کند. بر این اساس از بین 16 شرکت داخلی در خدمات پس از فروش، شرکت خدمات فنی رنا با کسب امتیاز 66.77 در مکان اول و پس از آن شرکت ماموت دیزل و شرکت گواه رتبه های دوم و سوم را کسب کردند. گفتنی است هر ساله شرکتهای مورد ارزیابی در این گزارش بر اساس معیار های کیفیت خدمات، سرعت خدمات، هزینه خدمات و نتیجه عملکرد مورد بررسی قرار می گیرند و برترین شرکت کنندگان معرفی می شوند.