:
كمينه:۱۱.۵۱°
بیشینه:۱۱.۹۹°
به‌روز شده در: ۳۰ تير ۱۴۰۴ - ۱۶:۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

اردیبهشت ماه امسال, صدای سپهر بانک صادرات در گوش 6 میلیون مشتری پیچید

سامانه تلفنبانک، بانک صادرات ایران در اردیبهشت ماه سالجاری به بیش از 6 میلیون و416 هزار تماس هموطنان از سراسر کشور پاسخ داد.
کد خبر: ۱۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷




خبراقتصادی: بانک صادرات به منظور رفاه حال مشتریان ودر جهت ارائه خدمات بانکی اعم از اطلاع از مانده و گردش حساب، پرداخت قبوض خدماتی تلفنبانک را راه اندازی نموده که این سامانه در مهر ماه سالجاری پاسخگوی 6 میلیون و 416 هزار تماس مشتریان از سراسر کشور بوده است.


بانک صادرات با هدف تسریع در ارایه خدمات به مشتریان و کاهش در هزینه ها و کاهش مدت انتظار در شعب بانک و سفرهای درون شهری و وقت مشتریان مرکز صدای سپهر 09602 را به صورت شبانه روزی راه اندازی کرده است و مشتریان می توانند ضمن تماس با این شماره علاوه بر دریافت خدمات تلفنبانک از مشاوره و راهنمایی کارشناسان برخوردار و انتقادات و شکایت خود را نیز اعلام کنند.
 مشتریان برای استفاده از سامانه تلفنبانک صادرات‌ایران لازم است با مراجعه به یکی از دستگاههای خودپرداز این بانک و انتخاب گزینه عملیات رمز نسبت به تعیین رمز دوم حساب خود اقدام کنند.
 مرکز صدای سپهر با هدف پاسخگویی به سوالات مشتریان درزمینه خدمات بانک صادرات ایران، دریافت انتقادها، پیشنهادها، راهنمایی مشتریان و ارایه خدمات غیرحضوری نظیر تلفنبانک، پرداخت قبوض خدمات شهری، اطلاع رسانی در خصوص سهام و... ایجاد شده است و نقش بسزایی در کاهش ترافیک، آلودگی هوا، هزینه‌ها و وقت هموطنان دارد. این سامانه خدمات‌ دیگری همچون انتقال‌ وجه، دریافت رمزحساب، مسدود نمودن کارت، تغییر رمزحساب، دریافت صورتحساب از طریق دورنگار را برای مشتریان فراهم ساخته است.
  بانک صادرات تاکنون حدود 49 میلیون حساب را برای هموطنان افتتاح و بیش از 3 هزار و 935 دستگاه خودپرداز، 380 هزار دستگاه پایانه فروش نصب و راه اندازی نموده و ابزارهای پرداخت این بانک به طور متوسط هر ماه 491 میلیون تراکنش مالی مشتریان و حدود 63 میلیون تراکنش شتابی را در با موفقیت انجام می دهند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اسماعیل
|
United States of America
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
0
0
دوست عزیز
وقتی این تعداد 6 میلیون و 416 هزار نفر مشتری بی خبر ببینند در قبض تلفن آنها حداقل 500 تومان هزینه ارتباط "بین شهری" منظور شده است آنوقت یک مورد به هزاران مورد بیخبری آنها به لطف خبر گزاری هایی مثل شما اضافه میشود.دیگر زحمت ضرب این اعداد و تقسیم آن بین حاجی های محترم دخیل در موضوع به عهده شما باشد.انشا خدا چهار عمل اصلی را بلد هستید.
اگر هم نه زحمت بکشید در زمینه این که شغل شماست یه تحقیقی در مورد هزینه تماس با شماره مذکور بفرمایید اگر جرات دارید نتیجه آنرا جایی ذکر کنید ، بگوییم به رسالت خبر نگاری خود عمل کردید.
اسماعیل
|
United States of America
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
0
0
با سلام
یکماه گذشت و هیچ خبری نیست.
ممنون از توجه شما.