:
كمينه:۲۰.۴°
بیشینه:۲۰.۹۹°
به‌روز شده در: ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹

بابايي، معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو شد

معاون جديد بازاريابي و فروش بزرگترين خودروساز خاورميانه معرفي شد.
کد خبر: ۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۸




خبراقتصادی: طي حكمي از سوي مهندس نجم الدين، مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو، عبدا.. بابايي،مدير ارتباطات و امور بين الملل گروه صنعتي ايران خودرو، به عنوان معاون جديد بازاريابي و فروش اين گروه صنعتي منصوب شد.
نجم الدين در حكم انتصاب وي اظهار اميدواري کرده است؛ با حضور معاون جديد بازاريابي و فروش، از توان و شايستگي هاي منابع مديريتي و تخصصي موجود و كارآمد بهره گيري لازم صورت گرفته و فعاليت هاي حوزه بازاريابي و فروش به نحوي سازماندهي شود كه با در نظر گرفتن چشم انداز و برنامه هاي شركت، سهم بازار آن در قالب يك برنامه جامع حفظ و توسعه يابد.
مهندس ميرجواد سليماني، قائم مقام مديرعامل ايران خودرو درکيفيت و توسعه محصول در مراسم توديع و معارفه معاون بازايابي و فروش ايران خودرو با تاكيد بر لزوم ساماندهي عمليات فروش ايران خودرو گفت: فروش ايران خودرو بايد به صورت سيستماتيک و برنامه محورعمل کند تا بتواند در فضاي رقابتي سهم بيشتري در بازار فروش خودرو بدست آورد.
وي با قدرداني از تلاش هاي علي اصغر سرايي نيا معاون سابق بازاريابي و فروش گفت: وي در مدت تصدي مسووليت معاونت فروش و بازاريابي ايران خودرو فعاليت هاي مجدانه اي را انجام داد.
سليماني با اشاره به سابقه و تخصص عبدا.. بابايي، معاون جديد بازاريابي و فروش اظهار اميدواري کرد که وي بتواند در اين مسووليت جديد با استفاده از روش هاي نوين مديريتي، سهم گروه صنعتي ايران خودرو در بازار خودروي کشور را از نظر تعدادي و ريالي حفظ و گسترش دهد.
قائم مقام مديرعامل ايران خودرو افزود: مديريت ارشد شرکت انتظار دارد که معاون جديد فروش و بازاريابي با سرعت و دقت برنامه هاي مدوني را ارايه دهد تا به صورت مهندسي شده بتوانيم ميزان فروش محصولات را افزايش دهيم.وي اضافه کرد: ايران خودرو در سال گذشته در خدمات فروش  مقام اول کشور را بدست آورد و اميدواريم در امسال رشد و پويايي در فروش و بازاريابي ايران خودرو به گونه اي باشد که اين مقام در حوزه فروش نيز بدست آيد.
در اين مراسم دکتر حسين نجاري، قائم مقام مديرعامل  ايران خودرو در توليد نيز اظهار داشت: بخش فروش يکي از بخش هاي بسيار استراتژيک ايران خودرو به شمار مي رود و هر چه زمان مي گذرد اهميت و حساسيت اين بخش بيشتر جلوه مي کند زيرا وظيفه رشد نرخ بازار را به عهده دارد و تامين نقدينگي شرکت نيز برعهده اين بخش است.
سپس عبدالله بابايي، معاون جديد بازاريابي و فروش ايران خودرو گفت: اميدوارم با همکاري همه بخش هاي ايران خودرو بتوانم در زمينه فروش و بازاريابي فعاليت هاي مطلوبي را در راستايي اهداف مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو انجام دهم. وي تصريح کرد: بخش فروش در ايران خودرو بخش حساسي به شمار مي رود و اميدوارم با کمک همه دست اندرکاران که در محصول نهايي شريک هستند بتوانيم محصولات ايران خودرو را به نحو احسن به مشتريان تحويل دهيم و زمينه ساز رشد وتعالي گروه صنعتي ايران خودرو باشيم.
در پايان مراسم از معاون سابق بازاريابي و فروش تقدير شد. سرايي نيا نيزضمن آرزوي موفقيت براي معاونت جديد، اظهار داشت که همه تلاش او در مدت عهده داري اين معاونت، استمرار روند رو به رشد فروش بوده است.
گفتني است، بابايي كه بيش از 12 سال تجربه مفيد درحوزه مديريت هاي فروش، بازاريابي، خدمات پس از فروش و ارتباطات صنعت خودروسازي كشور دارد، داراي فارغ التحصيل كارشناسي ارشد مديريت اجرايي  (EMBA)  از دانشگاه آزاد اسلامي است.
«راه تويوتا درفروش بازاريابي» و «استيو جابز به زبان خودش» از جمله کتاب هاي اخير اوست که ترجمه و منتشر کرده است.
بابايي پيش از اين مسووليت هايي نظير مديرعاملي و عضويت در هيات مديره شركت هاي قطعات يدكي و گسترش خدمات پارس خودرو، مديريت بازاريابي و فروش پارس خودرو، قائم مقامي معاونت فروش و خدمات پس از فروش پارس خودرو، نايب رئيسي هيات مديره شركت خودروهاي سفارشي ايران خودرو (آپكو) و قائم مقامي معاونت بازاريابي و فروش ايران خودرو را بر عهده داشته و از سال 88 تاكنون مدير ارتباطات و امور بين الملل گروه صنعتي ايران خودرو است.